همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها/ دوره‌های مهارت‌افزایی برای مددجویان برگزار می‌شود

زمینه‌های همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در حوزه توانمندسازی افراد تحت حمایت و مددجود و مشارکت در طراحی دوره‌های آموزشی، مهارت‌افزایی و دانشگاهی بررسی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، زمینه‌های همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها با حضور مدیر کل امور خیرین و توسعه وقف دانشگاه آزاد اسلامی و مدیر استان تهران و مسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها بررسی شد.

بیشتر بخوانید:

تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و موسسه خیریه محک/ دانشجویان 3 رشته برای کارورزی پذیرفته می‌شوند

در این جلسه که در دفتر استان تهران موسسه آبشار عاطفه‌ها با حضور مدیرانی از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد؛ جاهد، مدیر کل امور امور خیرین و توسعه وقف دانشگاه آزاد اسلامی و چوپانی، مدیر استان تهران بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها بر آمادگی خود برای همکاری در حوزه خیر و ضرورت تعامل و همکاری نهادهای متولی خیر و وقف تاکید و در خصوص تجربیات موجود و نحوه تعامل و همکاری به گفت‌وگو پرداختند.

بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها از سال 1380 در شهر مقدس مشهد تأسیس و در حال حاضر با 900 نمایندگی فعال در کشور، بیش از 500 هزار نفر را تحت حمایت مستقیم و متفرقه دارد. همکاری در حوزه توانمندسازی افراد تحت حمایت و مددجود و مشارکت در طراحی دوره‌های آموزشی و مهارت‌افزایی و دانشگاهی از محورهای گفت‌وگو در این جلسه بود.

در این جلسه، بر توانمندی‌های هر دو نهاد در حوزه‌های مختلف تاکید و گزارشی از توانمندی‌ها ارائه شد. در حاشیه این جلسه نیز بخش‌های مختلف قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد که به‌صورت کشوری فعال است، مورد بازدید قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1206066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =