فرد بسیجی باید ولایتمدار باشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی گفت: یک فرد بسیجی باید ولایتمدار باشد و به خوبی رهبر خود را بشناسد. تا بتواند با تاسی به فرمایشات رهبری خود در مسیر اهداف عالی کشورش گام بردارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ غلام رضا کاظمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی و واحد بجنورد در همایش اجتماع باشکوه اساتید بسیجی در قالب جبهه علمی و فرهنگی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قوچان اظهار کرد: بسیجی باید قلبش برای مردم بتپد. دلسوز و مهربان باشد و برای خدمت رسانی در صف اول قرار گیرد.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند «هریک از آحاد قشرهای مختلف جامعه که دارای روحیه حساس مسئولیت و ایمان باشد, بسیجی است، بسیاری از پیشرفتها و موفقیتهای نظام اسلامی در عرصه های مختلف مرهون تفکر و میل بسیجی است.» بنابراین لازم است روحیه بسیجی بودن، بسیجی کارکردن در تک تک ما به معنای واقعی وجود داشته باشد که این چنین روحیه ای کلید رسیدن به موفقیت ها خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی افزود: حسد، ریا، دورویی، دروغ و تزویر را باید از خود دور کنیم اگر چنین خصلت هایی داشته باشیم نباید اسم خود را بسجی بگذاریم، زیرا بسیجی واقعی با صداقتی که در حرف و عملش دارد، مبرا از این ویژگی ها است.

کاظمی تصریح کرد: یک فرد بسیجی باید ولایتمدار باشد و به خوبی رهبر خود را بشناسد. تا بتواند با تاسی به فرمایشات رهبری خود در مسیر اهداف عالی کشورش گام بردارد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1207707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =