کسب مقام نخست واحد یادگار امام (ره) در رویداد بین‌المللی راینو کاپ

تیم رباتیک باشگاه پژوهشگران و نخبگان واحد یادگار امام(ره) در پانزدهمین دوره رویداد بین‌المللی هوش مصنوعی و رباتیک راینو کاپ RainoCup که در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید، موفق به کسب مقام اول شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد یادگار امام (ره)، تیم رباتیک باشگاه پژوهشگران و نخبگان واحد یادگار امام(ره) در پانزدهمین دوره رویداد بین‌المللی هوش مصنوعی و رباتیک راینو کاپ RainoCup که در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد، موفق به کسب مقام اول شد.

بیشتر بخوانید:

آیا باید از هوش مصنوعی بترسیم؟

در این مسابقات شرکت کنندگان در قالب ۲۰۳ تیم به صورت آزاد، دانشجویی و دانش‌آموزی، در رشته‌های چالش‌های شهر هوشمند، جنگجو، خلاقیت کودکان و چالش شناورهای هوشمند به رقابت با هم پرداختند.

تیم دانشگاه آزاد واحد یادگار امام(ره) شهرری با عنوان تیم یادگار در این دوره از مسابقات در ربات جنگجوی آزاد در لیگ سی کیلوگرم شرکت داشت که پس از رقابت‌های متعدد، تمامی تیم‌های رقیب را از گردونه مسابقات حذف کرده و بدون هیچ باختی با بالاترین امتیاز به سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات پای گذاشت و صاحب رتبه اوّل و مدال طلای مسابقات شد.

در این دوره از مسابقات برای نخستین بار رقابت ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در ماکت وسیع شهر هوشمند بر مبنای شهر بابل با مساحت حدود ۷۰۰ متر مربع برگزار شد.

شایان ذکر است ترکیب تیم نخست را در این مسابقات محمدآرشان عرب‌پور(مدیر فنی و طراحی)، سجاد ایزدی(دستار فنی)، علیرضا شریف‌بیگی (برنامه‌نویس) و علیرضا صالح(ساخت و الکترویک) تشکیل داده و علی بابایی به‌عنوان سرپرست تیم دانشگاه را همراهی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1207722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =