مسابقات لیگ قهرمانان آسیا| سپاهان ١ - الاتحاد ٢

تیم فوتبال التحاد موفق شد برخلاف جریان مسابقه گل دوم را به ثمر برساند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال سپاهان در هفته ششم و پایانی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ریاض به مصاف الاتحاد رفت.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به ۱۰ بازیکن ارزشمند لیگ برتر فوتبال ایران / کاهش قیمت بازیکنان پرسپولیس و رشد سپاهانی‌ها

بر اساس تصمیم ژوزه مورایس، سپاهان در بازی امشب با ترکیب پیام نیازمند، رامین رضائیان، محمد قربانی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، محمد کریمی، رضا اسدی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، شهریار مقانلو و آریا یوسفی به میدان می‌رود.

در گروه C الاتحاد با ۱۲ امتیاز صدرنشین بوده و صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده است. سپاهان هم با ۱۰ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و با یک تساوی هم به عنوان یکی از سه تیم دوم برتر به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهد کرد.

در دقیقه ۱۴ صالح العمری بازیکن تیم فوتبال الاتحاد روی یک ضربه ایستگاهی تماشایی موفق شد دروازه نیازمند را باز کند.

دقایق حساس:

دقیقه 25: ضربه سر فابینیو روی ارسال کرنر با اختلاف یک کیلومتری از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۲۸: شوت مهاجم الاتحاد با فاصله کم و به شکل خطرناکی از کنار دروازه نیازمند راهی اوت شد.

دقیقه ۳۱: حمدالله هم شانس خود را برای گلزنی از پشت محوطه جریمه امتحان کرد ولی شوت او کم دقت بود و با فاصله راهی بیرون شد.

دقیقه 40: ارسال کرنر رامین رضاییان با ضربه سر محمد دانشگر همراه شد ولی این ضربه با اختلاف زیاد خط عرضی زمین را طی کرد و اوت شد.

دقیقه ۴۴: در حالی که داور چینی مسابقه به سود الاتحاد اعلام پنالتی کرده بود، پس از مرور صحنه با استفاده از کمک داور ویدیویی، پنالتی را برگرداند و به حمدالله به خاطر شبیه‌سازی کارت زرد داد.

دقیقه ۴۵: رامین رضاییان روی پاس استثنایی رضا اسدی در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با سر به توپ ضربه زد ولی سنگربان الاتحاد توپ را برگشت داد و در ادامه فیلیپه با تکل توپ را از جلوی شهریار رد کرد.

دقیقه ۴٨: سپاهانی‌ها با همکاری بسیار خوب فرشاد و رامین توپ را به رضا اسدی رساندند ولی ضربه رضا اسدی ضربه خوبی به توپ نزد و سنگربان الاتحاد برای دومین مرتبه طی چند دقیقه دو نجات دروازه به نامش ثبت شد.

دقیقه ۶۰: شوت ژوتا از داخل محوطه جریمه محکم اما با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۳: ضربه سر رامین رضاییان برای کاوه رضایی و پاس کاوه رضایی برای شهریار می‌رفت یک گل زیبا رو برای سپاهان رقم بزند ولی مدافع الاتحاد مقابل ضربه آکروباتیک شهریار ایستادگی کرد.

دقیقه ۷۵: ضربه مستقیم رامین رضاییان روی یک ضربه ایستگاهی پس از برخورد به تیرک افقی دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۸۶: سانتر بسیار خوب رامین رضاییان در نزدیکی‌های خط محوطه جریمه به عیسی رسید و شوت این بازیکن هم خطرناک بود ولی مدافع الاتحاد مانع از رسیدن شوت مهاجم سپاهان به دروازه شد.

دقیقه 2+90: سیاوش یزدانی در اولین لمس توپ خود پس از ورود به زمین می‌توانست گلزنی کند ولی ضربه سر او روی کرنر ارسالی با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1209483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =