واکنش مدیرعامل ملوان به حضور تارتار در پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: حضور مهدی تارتار سرمربی این تیم در پرسپولیس شایعه و این خبر کذب است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، آرش فهمیده اظهار کرد: به هرحال این گونه شایعات و گمانه زنی‌ها در حین برگزاری مسابقات به وجود می‌آید اما این اخبار کذب است و از سوی دیگر مهدی تارتار با باشگاه ملوان بندرانزلی قرارداد دارد.

بیشتر بخوانید:

گزینه خط حمله پرسپولیس مشخص شد

وی افزود: هم اینک نیز باشگاه ملوان با سرمربی تیم در فضای احترام متقابل بسر می‌برند و قرار هم نیست که مهدی تارتار از تیم جدا شود؛ این مربی تا پایان فصل، هدایت ملوان را بر عهده خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه ملوان شایعه پیوستن پوریا پورعلی بازیکن این تیم به پرسپولیس را هم تکذیب کرد و ادامه داد: این خبر نیز شایعه است؛ بازیکنان ملوان هم با تیم خود قرارداد دارند و تا پایان فصل لیگ برتر این تیم را در مسابقات همراهی خواهند کرد.

وی در ادامه از نتایج کسب شده در دور رفت لیگ برتر ابراز رضایت کرد و اضافه کرد: خدا را شاکریم که در پایان نیم فصل توانستیم جایگاه خوبی را کسب کنیم؛ تصاحب این جایگاه و این موفقیت را مرهون تلاش کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی هستیم و امیدواریم که روند خوب رو به رشد ملوان تا پایان فصل نیز ادامه یابد و در نهایت بتوانیم جایگاه شایسته‌ای را در لیگ برتر کسب کنیم.

فهمیده در خصوص جذب بازیکنان جدید نیز اشاره و خاطرنشان کرد: بنا به درخواست کادرفنی، چند روزی تمرینات تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تعطیل شد؛ به احتمال زیاد تا پایان هفته جلسه‌ای را با مهدی تارتار در خصوص برپایی اردو و همچنین جذب بازیکنان جدید برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: تاکنون نیز مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی هیچ لیستی برای جذب بازیکن یا بازیکنان جدید برای نیم فصل دوم ارائه نکرده و در جلسه‌ای که برگزار می‌کنیم، در این خصوص نیز بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تا پایان دور رفت رقابتهای لیگ برتر کشور با انجام ۱۵ بازی و کسب ۲۴ امتیاز، در رتبه ششم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این مسابقات قرار گرفت.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1213833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 7
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمود IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      7 0
      خدا نکنه یک مربی با تلاش و کوشش بازیکنانش بیاد صدر جدول فورا" شایعات بالا میگیره
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      2 5
      ازدست یحیی قهری اپشن خورراحت شدیم تیموبدیم داماددندان خروس کریمی...ابداهیچ موقع هواداران اجازه چنین استباه بزرگتری رانخواهیم داد..۰
    • سرخ کابوس آبی IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      9 2
      بنظرم با توجه به بازیکن ونتایج وزیبایی بازی خوب ومخارج وهزینه های هر باشگاه بهترین تیمهای نیم فصل اول ۱ شمس آذر قزوین ۲ ملوان انزلی بودند وچنانچه این دو تیم درگیر حاشیه نشن امکان گرفتن سهمیه آسیاییشون بسیار بالاست
    • هوادار۶۵ساله تاج IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      11 0
      این مشکل برای هرتیمی ممکن است ایجادشودمن که نمیدانم دلیل استعفای اقایحیی چی بوده بهرحال زحمت زیادی برای پرسپولیس کشیدتاهمینجا بایدازایشان قدردانی شودوهیچ تیمی نبایدبرای مشکل تیم مقابل خوشحال شود
    • IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      2 6
      همین اقای تار تار که سرمربی ملوان است باهرتیمی که سرمربی ان بوده به استقلال تهران باخته وحتی همین تارتارکه سرمربی فعلی ملوان است در دوره رفت به استقلال تهران هم باخته اگر تارتار خیلی عرضه دارد وتوان دارد استقلال تهران راشکست دهد براستی چرا تارتار نمیتواند استقلال راشکست بدهد اما ادعای سرمربیگری پرسپولیس،را میگند اقای تارتار برای یک بارهم که شده استقلال تهران را شکست بدهندبعد حرف از سرمربی شدن در پرسپولیس راعنوان کن
      • سید عباس سین IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
        0 0
        یعنی افکار شما ته بی دانشی است. قشنگ شبیه داستان توهمید .
    • RO ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      0 0
      احساسی برخورد نکنید واقعییت اینهکه یحیا بلد نیست تیم حجومی بسازه موقع رفتنه وتارتار بسیار مربی با دانش حجومی هست