محافظه‌کاری مرگ روحیه انقلابی است/ راه حل مشکلات، حضور آگاهانه در انتخابات

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد گفت: محافظه کاری یعنی مرگ روحیه انقلابی و جوانان نخبه با روحیه انقلابی می پرسند، ائتلافها و جریان های گوناگون سیاسی، چه طرحی برای آینده کشور دارند؟ یقین بدانید جریان انقلابی مطالبه گر، پیشرو و جریان ضد انقلاب محافظه کار و مرتجع است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد قربانی گلشن آباد معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی بعد از ظهر امروز در نشست طرح ملی اعتلا (ویژه دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی) اظهار کرد: دانشجویان دکتری فرماندهان اصلی جهاد تبیین هستند و نقش بزرگی در جنبش آگاهی بخشی و نهضت روشنگری ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه "لیله القدر انقلاب اسلامی" قرار داریم، افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی، برای چهار سال سرنوشت کشور را در اختیار ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی، قرار خواهند داد.

قربانی تصریح کرد: به فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، "مجلس در راس امور است" و طبیعی است انتظار مردم از مجلس هم بر اساس همین ظرفیت و اختیارات، بالاست.

وی خاطرنشان کرد: الحمدالله در مجلس یازدهم قوانین متعالی، پیشرو و آوانگاردی در بخش های گوناگون مصوب شد که از آن جمله قانون جهش تولید دانش بنیان، قانون حمایت از جوانی جمعیت و خانواده و همینطور رتبه بندی فرهنگیان و ... که هرکدام گره گشای بخش قابل توجهی از مشکلات بودند که قابل تقدیر و تشکر است.

با این وجود اشکالاتی به ویژه در آستانه انتخابات وجود دارد که یکی از مهمترین این اشکالات و آسیب های انتخابات مجلس شورای اسلامی، «قبیله گرایی و سهم خواهی» است که دانشجویان دکتری به عنوان فرماندهان ارشد جنگ نرم باید با جهاد تبیین، نهضت روشنگری و آگاهی بخشی را عملیاتی کنند.

قربانی اضافه کرد: دوران سهم خواهی و قبیله گرایی به ویژه با حضور مقتدر و عالمانه، شما دانشجویان دکتری، به مثابه افسران جهاد تبیین تمام شده است. ما در حوزه انرژی و مصرف بنزین، اشتغال، محیط زیست، کشاورزی، آسیب های اجتماعی و... مشکلات زیادی داریم و ائتلافها و جبهه بندی های سیاسی، لازم است که طرح کلان و ایده محوری خود با نگاه حل المسائلی به مشکلات کشور را ارائه کنند.

وی با اشاره به اهمیت افکار عمومی و مطالبه گری جامعه نخبگانی، گفت متاسفانه به بسیاری ابهامات پاسخ صحیح داده نمی شود و یا اصلا پاسخ نمی دهند.

قربانی تاکید که تقسیم بندی جریان های سیاسی به اصلاح طلبی و اصولگرایی و یا چپ و راست، در لسان و بیان رهبر حکیم انقلاب اسلامی، به صراحت رد شده و گفت ما دو جریان کلان داریم، جریان انقلابی و جریان ضد انقلاب. و تجربه ثابت کرده در این چهل و پنج سال، هر جا جریان انقلابی حاکم بوده، شاهد رشد و پیشرفت بوده ایم و هر جا ضد انقلابیون بوده اند؛ ذلت و فلاکت بوده است.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: اگر امروز مردم و یا من و شما، ناراضی و منتقد هستیم، راه حل آن، حضور فعال در انتخابات است. راه حل مشکلات، حضور فعال و کنشگری آگاهانه در انتخابات ۱۱ اسفند است.

وی با اشاره به اینکه قریب به ۲۳۰ هزار شهید داده ایم، افزود: محافظه کاری یعنی مرگ روحیه انقلابی و جوانان نخبه با روحیه انقلابی می پرسند، ائتلافها و جریان های گوناگون سیاسی، چه طرحی برای آینده کشور دارند؟ یقین بدانید جریان انقلابی مطالبه گر، پیشرو و جریان ضد انقلاب محافظه کار و مرتجع است.

قربانی ادامه داد: اگر دیدید کاندیدایی، شام و ناهار می دهد، یقین بدانید او از همین الان، صلاحیت نمایندگی مردم را ندارد. ابدا نباید محافظه کاری کرد. محافظه کاری امروز یعنی خیانت به آرمانهای این ملت.

وی در پایان خطاب به دانشجویان، گفت: تک تک ما و شما مکلفیم، از حیثیت، شرف، عزت و آرمانهای این ملت و این انقلاب بزرگ، صیانت کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =