دستگیری کلاهبردار حوزه سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال در بوشهر

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از دستگیری فرد کلاهبردار فعال در حوزه سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ کارآگاه جوشن سهرابی شامگاه یکشنبه اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری با عنوان سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال و به سرقت رفتن سرمایه های آنان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار گارآگان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

سرقت از دستگاه خودپرداز بانک/ سارق دستگیر شد

وی افزود : با بررسی های انجام گرفته مشخص شد، شخصی پس از ثبت شرکت برنامه نویس رایانه در شهر بوشهر فعالیت خود را آغاز و پس از جذب دریافت مبالغ زیادی از شهروندان تحت عنوان سرمایه گذاری در ارز دیجیتال با دادن وعده پرداخت سود بالا متواری شده است.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر تصریح کرد: با پیگیری و تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان، متهم شناسایی شد.

وی ادامه داد: شب گذشته پس از اخذ مجوز قضایی در یک عملیات هدفمند متهم دستگیر و تحقیقات از وی آغاز شد .

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر بیان کرد: تا این لحظه تعداد ۳۵ نفر از افراد مالباخته شناسایی و موضوع کماکان تحت پیگیری ویژه قرار دارد.

سهرابی عنوان کرد: چنانچه افرادی با این شیوه در سطح استان مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، در اسرع وقت با همراه داشتن مدارک و مستندات به اداره مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مراجعه نمایند.

وی تاکید کردند: برای جلوگیری از وقوع جرایم کلاهبرداری، صحیح و منطقی آن است که قبل از انجام هر گونه معامله یا فعالیت اقتصادی حتما استعلام مورد نیاز توسط شهروندان از دستگاه های متولی انجام و پس از اطمینان کامل و رعایت ضوابط قانونی معامله یا فعالیت اقتصادی را انجام دهند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: انتظار می رود شهروندان و مسافرین وقایع و رخداد را از طریق سامانه ۱۱۰ و درخواست و پیشنهادات خود را از طریق سامانه ۱۹۷ اطلاع رسانی کنند.

کد خبر: 1222954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =