طی بیانیه‌ای دانشجویان حمله گستاخانه رژیم جعلی صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند

اعضای عضو انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان طی بیانیه‌ای حمله وحشیانه و گستاخانه رژیم صهیونیستی به مواضع رسمی جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکم کردند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان: متن بیانیه‌ صادر شده از سوی فعالان جنبش دانشجویی در شهرستان آبادان به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللَّهَ اشتَریمِنَ المُؤمِنینَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ فَیَقتُلونَ وَیُقتَلونَ…» (توبه/۱۱۱)

رژیم صهیونیستی با این اقدام تروریستی بار دیگر ماهیت جنایتکار و ضد بشری خود را به جهانیان نشان داد. این رژیم غاصب که سابقه طولانی در ارتکاب جنایات علیه بشریت دارد، گویی از هیچ حد و مرزی در به خاک و خون کشیدن انسان‌های بی‌گناه شرم و حیا ندارد.

خداوند از مؤمنان، جانها و اموالشان را خریداری کرده، که (در برابرش) بهشت برای آنان باشد؛ (به این گونه که) در راه خدا پیکار می‌کنند، می‌کشند و کشته می‌شوند.

این حمله تروریستی گویای اوج استیصال، درماندگی و سرگردانی راهبردی رژیم صهیونیستی در نتیجه شکست نظامی، سیاسی و اخلاقی در نوار غزه پس از شش ماه جنگ ظالمانه، جنایتکارانه، اما بدون هرگونه پیروزی علیه جریان‌های مقاومت و ملت صبور و مقاوم فلسطین است.

واضح و آشکار است که صهیونیست‌های ناکام از توقف قدرت مقاومت در باریکه غزه، اکنون به هر تلاش مذبوحانه‌ای برای خروج از انزوای سیاسی و بین‌المللی خود در جهان متوسل شده‌اند.

بدون شک پاداش این شهیدان والامقام در مجاهدت و تلاش خالصانه و صادقانه خود در دفاع از نظام انقلاب اسلامی و برقراری امنیت پایدار ایران اسلامی و پشتیبانی از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین، جز شهادت و همنشینی با مولای متقیان امیرالمومنین علی علیه السلام نبوده و رژیم تروریست و قاتل اسرائیل که با زیر پاگذاشتن همه قوانین انسانی و بین المللی، به ویژه در فلسطین از روی خشم و استیصال دست به چنین جنایت بزدلانه‌ای زده است، بداند که به حول و قوه الهی تا نابودی آن بنابر وعده الهی چیزی نمانده است.

ما دانشجویان عضو انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان ضمن عرض تسلیت شهادت هم وطنان عزیزمان به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده‌ی محترم ایشان و امت آزاده و شهیدپرور ایران، از درگاه خداوند متعال برای آن شهیدان والامقام، بهشت جاودان و همنشینی با انبیا و اولیا الهی و برای خانواده معظم و بازماندگان، صبر جزیل مسألت می‌نماییم.

"انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان"

خبرنگار: سیده صدیقه موسوی

انتهای خبر/

کد خبر: 1225849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =