مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی «روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی بیست و هفتم اردیبهشت، «روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی» را به همکاران روابط عمومی در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید امیر محجوب مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی بیست و هفتم اردیبهشت، «روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی» را به همکاران گرامی، خدوم و دلسوز روابط عمومی در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

بیست و هفتم اردیبهشت، «روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی» را به همه همکاران گرامی، خدوم و دلسوز روابط عمومی در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک می‌گویم.

این روز تداعی‌گر اهمیت و جایگاه روزافزون روابط عمومی در دنیای ارتباطات و ساختار نهادهای مختلف است که به‌عنوان دیده‌بان هر سازمان، تبیین‌گر و بازتاب‌دهنده فعالیت‌ها و دستاوردها به جامعه و انعکاس‌دهنده مطالبات سازمانی به مدیران است. به بیان دیگر روابط عمومی عنصر تقویت‌کننده اعتماد و ارتباط درونی و بیرونی هر مجموعه به شمار می‌آید.

از آنجایی که دانشگاه ذاتا ماهیتی اجتماعی دارد، نقش روابط عمومی این نهاد اثربخش، در تحولات و توسعه جامعه بی‌بدیل است و از این جهت روابط عمومی دانشگاه‌ها به‌عنوان پل ارتباطی هر سازمانی باید با تسلط به دانش روز بتواند به ماموریت‌ها و رسالت خود عمل کند و این امر با آگاهی، مهارت، خلاقیت، هنر و دانش و کار جمعی محقق خواهد شد.

دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یک نهاد مردمی و اجتماعی نقش تعیین‌کننده‌ای در رشد و بالندگی جامعه برعهده دارد و اگر دستاوردهای ارزشمند این دانشگاه در حوزه‌های مختلف اعم از علمی، آموزشی، فناوری و... به خوبی تبیین شده است، حاصل زحمات خستگی‌ناپذیر و تلاش دلسوزانه همکاران در روابط عمومی واحدهای دانشگاهی بوده است، جا دارد از تلاش بی‏دریغ همکاران گرامی در اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح، هدایت تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه و جذب دانشجو و ارتباط موثر با استادان، کارکنان و دانشجویان تشکر و قدردانی کنم. امید دارم با همکاری و همدلی و تلاشی مضاعف در جهت تحقق برنامه‌ها و اهداف دانشگاه بکوشیم.

این روز فرخنده را به تمامی مدیران و کارکنان محترم روابط عمومی استان‏ها، مسئولان روابط عمومی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم در پناه خداوند متعال تندرست، شاد و موفق باشید.

سید امیر محجوب

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/

کد خبر: 1230863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =