برخورد مرگبار خودرو با پل عابر پیاده در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اصفهان گفت:حادثه تصادف خودروی ۲۰۶ با ستون پل عابر پیاده در اتوبان خرازی یک فوتی و سه مصدوم به جای گذاشت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد شریعتی از حادثه تصادف یک دستگاه خوردو پژو ۲۰۶ با ستون پل عابر پیاده خبر داد و اظهار داشت: ساعت ۲:۲۰ بامداد امروز مصادف با سه‌شنبه ۸ خرداد ماه گزارشی مبنی بر حادثه تصادف یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ با پایه ستون پل عابر پیاده واقع در اتوبان شهید خرازی دریافت کردیم و بلافاصله پس از دریافت گزارش از ایستگاه‌ختی ۱ و ۱۶، تیم‌های امداد و نجات به همراه خودرو و تجهیزات نجات و کشیک وقت به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

دستگیری عاملان تیراندازی در عروسی

وی افزود: در این حادثه خودروی ۲۰۶ با چهار سرنشین به ستون پل عابر پیاده حاشیه اتوبان به شدت برخورد کرده بود و متاسفانه بر اثر حادثه یکی از سرنشین‌ها فوت و ۳ سرنشین دیگر به شدت مصدوم شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در ادامه به تشریح حادثه تصادف پرداخته و گفت: شدت حادثه به حدی بود که سرنشینان در خودرو حبس شده بودند و آتش‌نشانان با استفاده از ست‌های هیدرولیک در یک عملیات پیچیده سرنشینان خودرو را از بین آهن‌پاره‌ها آزاد کنند.

وی با بیان اینکه پس از انجام عملیات آزادسازی، آتش‌نشانان مصدومین حادثه را به عوامل اورژانس تحویل دادند، افزود: متاسفانه یکی از سرنشین‌های خودرو بر اثر شدت ضربه جان خودش را از دست داده بود که پیکر وی به عوامل نیروی انتظامی تحویل شد.

شریعتی در پایان به شهروندان و رانندگان توصیه نمود که نکات ایمنی رعایت کرده و از رفتارهای پرخطر و حادثه‌ساز خودداری کنند و گفت: متاسفانه برخی از شهروندان در زمان حریق و حوادث در محل تجمع کرده و اقدام به تهیه فیلم و عکس می‌نمایند در حالی که این تجمعات روند نجات را مختل می‌کند و حتی می‌تواند باعث به وجود آمدن حوادث ثانویه شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1232241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =