توانمندسازی هفت محله کم‌برخوردار کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت

نشست توانمندسازی هفت محله کم برخوردار شهر کرمانشاه در راستای طرح جامع ساماندهی محلات حاشیه‌نشین استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، نشست توانمندسازی هفت محله کم برخوردار کلانشهر کرمانشاه در راستای طرح جامع ساماندهی محلات حاشیه نشین استان به ریاست استاندار کرمانشاه برگزار و اقداماتی برای ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی این محلات مصوب شد.

در این جلسه که شامگاه دوشنبه برگزار شد، تامین زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی شهر کرمانشاه با تمرکز بر محلات کم برخوردار در دستور کار قرار گرفت.

توانمندسازی هفت محله کم‌برخوردار کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در این نشست بر ضرورت بهره‌مندی و استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی و اختیارات نهادها و دستگاه‌های اجرایی برای توانمندسازی محلات شهر کرمانشاه، بهبود وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی محلات و ارتقای شاخص‌های برخورداری این مناطق با انجام اقدامات جهادی و مستمر تاکید کرد.

در این جلسه که شهردار کرمانشاه، مدیران کل اوقاف و امور خیریه و راه و شهرسازی و جمعی از معاونین و مدیران استانداری کرمانشاه حضور داشتند، در خصوص راهکارها و اقدامات اجرایی موثر و میانبر برای توانمندسازی هفت محله کلانشهر کرمانشاه تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد که دستگاه‌های متولی در مدت زمان تعیین شده نسبت به آغاز این برنامه‌ها اقدام کنند.

همچنین مقرر شد که پس از آغاز عملیات اجرایی، اطلاع رسانی لازم در این خصوص به همشهریان صورت گیرد.

انتهای خبر/

کد خبر: 1232907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =