حضور پرشور مردم و دانشجویان در انتخابات به معنی ادامه دادن راه شهید خدمت است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در رابطه با انتخابات بیان کرد: از دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته جامعه انتظار می‌رود همچون انتخابات گذشته، ضمن داشتن روحیه مطالبه‌گری، به عنوان یکی از بازوهای محکم انقلاب اسلامی، مردم را به آمدن به پای صندوق‌های رأی تشویق کنند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از قزوین؛ سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اسماعیل زینالی در ارتباط با پیشترفت‌های دانشگاه در زمان ریاست آیت الله رئیسی اظهار کرد: آیت الله شهید دکتر رییسی به عنوان رئیس ‌جمهور در طول سه سال خدمت صادقانه به کشور همواره به دانشگاه‌ها و مراکز علمی نگاه ویژه‌ای داشت و استفاده از نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادان برای پیشرفت و توسعه کشور را مدنظر داشت. همچنین حفظ شان، منزلت و کرامت اساتید دانشگاه را یک وظیفه همگانی در کشور می‌دانست و پیگیری مطالبات، رفع دغدغه‌های اساتید و کارکنان دانشگاه خصوصا در حوزه معیشت را با جدیت در دستور کار داد. کلنگ زنی ساخت 960 واحد مسکونی برای اعضای هیات علمی و کارکنان در بهمن 1402 در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از جمله خدمات بزرگ ایشان و دولت خدمتگزار می‌باشد.

زینالی ضمن تأکید بر نقش دانشجویان در خصوص انتخابات پیش‌رو بیان کرد: از دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته جامعه انتظار می‌رود همچون انتخابات گذشته ضمن داشتن روحیه مطالبه‌گری که از فرمایشات مقام معظم رهبری است، به‌عنوان یکی از بازوهای محکم انقلاب اسلامی در تمام روزهای پیش از انتخابات با گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره با مردم، آنها را به آمدن به پای صندوق‌های رای تشویق کنند. چرا که مطمئنا حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات منجر به انتخاب رییس جمهوری قوی خواهد شد که در این صورت می‌توان ادامه راه شهید خدمت را شاهد بود.

سرپرست دانشگاه آزاد قزوین در خصوص تغییرات تاریخ امتحانات پایان ترم دانشگاه تصریح کرد: با توجه به همزمانی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با امتحانات پایان ترم، سعی کردیم تا تداخل این دو رویداد مهم را برطرف کنیم به همین منظور کلیه سانس‌های امتحان پایانی نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 در روز شنبه مورخ 9 تیر به روز یکشنبه مورخ 17 تیر و همچنین کلیه سانس‌های روز جمعه مورخ 15 تیر به روز چهارشنبه مورخ 20 تیر تغییر یافته است. و همچنین آزمون ۱۵ تیر ماه که مربوط به آزمون سراسری است که بنابر دستورالعمل سازمان مرکزی تغییر کرده است.

خبرنگار: حدیثه کاظمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1233206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =