علم زدگی و غرور کاذب معضل زندگی بشر امروز

کارگاه بازسازی سبک زندگی به میزبانی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسین عباسی اصل نویسنده مجموعه کتب بازسازی سبک زندگی در کارگاه بازسازی سبک زندگی به تبیین موارد چالش برانگیز و ایرادات سبک زندگی فعلی همچون، تنهایی، خودکشی، تجاوز و... پرداخت.

عباسی اصل همچنین به تحلیل و ریشه یابی موارد اشاره شده اشاره کرد و ریشه سبک غلط زندگی را علم زدگی(شبه علم)، استغناء و احساس بی نیازی انسان ها و استعلاء و غرور کاذب و سرکشی عنوان کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین رضا کهساری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان سمنان به برگزاری موفق این کارگاه ها و اثر بخشی آن در دور اول برگزاری در تمامی استان های کشور اشاره و ابراز امیدواری کرد که دور دوم این کارگاه‌ها نبز که در استان سمنان آغاز شده با موفقیت همراه باشد. وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مهم ریاست جمهوری از اساتید خواست به عنوان قشر اثرگذار فرهنگی، نقش خود را در برگزاری پرشور انتخابات ایفا کنند.

وی در پایان با استناد به آیات قرآنی و سیره پیامبران الهی به تبیین راه کار برون رفت از سبک زندگی فعلی و اصلاح آن پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین محسن ترابی فر معاون نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود و دامغان هم در کارگاه مذکور ضمن تشکر از حضور اساتید، و دست اندر کاران، با توجه به استقبال شایسته اساتید از این کارگاه، ابراز امیدواری کرد با توجه به ظرفیت خوبی که دانشگاه های آزاد شرق استان در حوزه هیئت علمی و اساتید مدعو دارد، این مباحث ادامه دار باشد.

در این کارگاه یک روزه که به همت موسسه سبک زندگی اجرا شد ، 45 نفر از اساتید هیئت علمی و مدعو دانشگاه های آزاد اسلامی شرق استان سمنان حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1233833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =