علی‌رغم تمامی مشکلات از ورزش آبادان حمایت می کنیم 

شهردار آبادان، با بیان اینکه علی‌رغم تمامی مشکلات از ورزش نیز به ویژه مدرسه فوتبال شهرداری آبادان حمایت می‌کنیم، گفت: اولویت اول ما اصلاح و ایجاد زیرساخت‌های لازم و همچنین رضایت مندی شهروندان عزیزمان است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان، یاسین کاوه‌پور در جلسه هماهنگی امورات ورزشی و همچنین پیگیری آخرین وضعیت فعالیت مدرسه فوتبال شهرداری آبادان، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و مصوبات و نظر مساعد اعضای محترم شورای اسلامی شهر آبادان، خوشبختانه پس از سال‌ها وقفه، با عنایت خداوند متعال، مدرسه فوتبال شهرداری راه‌اندازی و کار خود را آغاز کرد، ضمن آنکه جا دارد از همه عزیزان اعضای شورای اسلامی شهر برای اهتمام ویژه‌ای که به مسائل مهم دارند و همیشه همراه و همگام با ما هستند تقدیر و تشکر کنم.

وی در بخشی از سخنان خود به بدهی یک هزار میلیارد ریالی شهرداری آبادان اشاره و ابراز داشت: با وجود تمامی مشکلات عدیده‌ای که داریم، اجازه ندادیم حتی یک روز هم حقوق و مزایای پرسنل به تعویق بیافتد.

کاوه‌پور تصریح کرد: ما علی‌رغم تمامی مشکلات نیز از ورزش به ویژه مدرسه فوتبال شهرداری آبادان حمایت می‌کنیم و پای کار هستیم، ضمن اینکه معتقدیم باید از ظرفیت تمامی نیروها به نحو احسن استفاده شود.

وی همچنین گفت: زمین چمن مدرسه فوتبال شهرداری آبادان باید با استفاده از استانداردهای لازم و قانونی فعال شود تا خانواده‌ها به راحتی و با اطمینان کامل فرزندان خود را به آن محل بیاورند.

شهردار آبادان، ادامه داد: اولویت اول ما اصلاح و ایجاد زیرساخت‌های لازم و همچنین رضایت مندی شهروندان عزیزمان است.

وی در بخش دیگری بر ضرورت شفافیت در هزینه‌ها و درآمدهای مدرسه فوتبال تاکید کرد و گفت: تمامی هزینه‌ها و درآمدهای مدرسه فوتبال باید به صورت شفاف و بر اساس قانون و مقررات باشد و دریافت شهریه از خانواده ها نیز می‌بایست روال قانونی داشته باشد و طبق نرخ‌نامه مصوب انجام شود.

کاوه‌پور در پایان تاکید کرد: تمامی اسناد و مدارک مالی و اداری و همچنین مجوز فعالیت باید بر اساس قانون و با مستندات و شفاف انجام شود، ضمن اینکه از تمامی ظرفیت‌ها نیز می بایست نهایت بهره را برد.

خبرنگار: سیده صدیقه موسوی

انتهای خبر/

کد خبر: 1235549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =