پایان روزهای بلاتکلیفی سپاهان / مورایس تصمیم خود را گرفت

سرمربی پرتغالی سپاهان تصمیم خود را گرفته و آن را به مدیران سپاهان اطلاع داده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، با پایان رقابت‌های فصل فوتبال ایران که با قهرمانی سپاهان در جام حذفی تمام شد ابهام بزرگی پیرامون آینده نیمکت سپاهان ایجاد شد. مورایس که در چندین مصاحبه پیش از آخرین مسابقه فصل مقابل مس رفسنجان از ناراحتی خود طی ماه‌های اخیر پرده برداشته بود، پس از قهرمانی جلسه‌ای با مدیران باشگاه اصفهانی برگزار کرد و به آنها عنوان کرد که دیگر تمایلی برای ادامه همکاری با سپاهان ندارد.

بیشتر بخوانید:

تمدید ستاره‌های سپاهان با خروج ژوزه مورایس!

در این جلسه اما مدیران باشگاه سپاهان به مورایس اصرار کردند که به همکاری‌اش ادامه بدهد و برای اینکه با ذهن آرام‌تری کارش را برای سومین سال در اصفهان از سر بگیرد به استراحتی یک هفته‌ای برود و سپس پاسخ نهایی خود را برای ماندن یا قطع همکاری بدهد.

حالا پس از بیش از یک هفته از اصفهان خبر می‌رسد که مورایس تصمیم خود را به مدیران باشگاه سپاهان اطلاع داده و براین اساس به قرارداد خود در سومین سال همکاری هم پایبند می‌ماند.

با این وصف انتظار می‌رود مورایس پس از پشت سر گذاشتن تعطیلاتی چند روزه با همسر ایرانی خود در پرتغال به زودی به ایران و اصفهان بازگردد و تمرینات طلایی‌پوشان را برای حضور در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا که روز 16 مردادماه برنامه‌ریزی شده است از سر بگیرد.

سپاهان طی دو روز گذشته فعالیت خود را در پنجره تابستانی فصل پیش رو با تمدید قرارداد دو ساله محمد کریمی و نیما میرزازاد و جذب ستاره فصل گذشته استقلال خوزستان آغازه کرده و حالا با نهایی شدن بازگشت مورایس مدیران باشگاه سپاهان با تلاش بیشتری کارشان را طی روزهای آینده برای بستن تیمی قدرتمند برای حضور در سه جام دنبال خواهند کرد.

گفته می‌شود مورایس هفته آینده به ایران بازخواهد گشت و با این وصف انتظار می‌رود تمرینات طلایی‌پوشان اصفهانی در فاصله ۳۲ روز مانده تا دیدار برابر الشباب‌الاهلی از روزهای پایانی هفته پیش رو دوباره از سر گرفته شود.

کد خبر: 1235779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =