توصیه‌های پلیس راهور به شهروندان تهرانی درباره انتخابات

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت از شهروندان خواست به نزدیک‌ترین مرکز اخذ رای در محل زندگی و محل کار خود مراجعه کنند و اگر به هر دلیلی قصد مراجعه با خودروی شخصی به اطراف شعب اخذ رای را دارند توجه داشته باشند که از پارک دوبله و توقف در محل‌های ممنوع و به طورکلی ارتکاب تخلفات ساکن خودداری کنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،‌ سرهنگ فیروز کشیر درباره تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ جهت برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در شهر تهران گفت: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ جهت تامین نظم عبور و مرور و روانسازی ترافیک در اطراف مراکز اخذ رای در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تمهیدات ویژه اتخاذ کرده است که همراهی شهروندان را با پلیس می طلبد.

بیشتر بخوانید

دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور

به گفته وی، تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ جهت تسهیل تردد در معابر اطراف شعب در رفت و آمد اخذ رای در دور دوم پایتخت ریاست جمهوری حضوری پررنگ دارند.

سرهنگ کشیر تاکید کرد: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ امروز نیز همچون دفعات قبل از ساعاتی قبل از شروع دور دوم رای گیری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در اطراف این شعب و مراکز پر تردد اخذ رای مستقر و مشغول روان سازی و مدیریت ترافیک هستند.

وی با بیان اینکه اینکه استقرار ماموران تا ساعات پایانی شب و اتمام زمان رای‌گیری در این دوره نیز ادامه خواهد داشت، افزود: حتما شهروندان برای شرکت در انتخابات به نزدیک‌ترین شعبه و مرکز اخذ رای در محل زندگی و محل کار خود مراجعه کنند. اما اگر به هر دلیلی قصد مراجعه با خودروی شخصی به اطراف شعب اخذ رای را دارند، حتما توجه داشته باشند که از پارک دوبله و توقف در محل‌های ممنوع و به طورکلی ارتکاب تخلفات ساکن پرهیز کنند.

بنا بر اعلام سایت شهر، معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ همچنین از همراهی و همکاری شهروندان تهرانی با پلیس راهور تهران بزرگ در ایجاد معابری منظم به خصوص در اطراف شعب اخذ رای در معابر پایتخت تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

کد خبر: 1235837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =