مقیمی: حضور عادلانه همه کاندیداها در دانشگاه تهران به آگاهانه‌تر برگزار شدن انتخابات کمک کرد

رئیس دانشگاه تهران با تاکید بر وظیفه دانشگاهیان در کنار اراده دولتمردان برای ارتقای سطح مشارکت مردم در ساخت ایران، نوشت: حضور همه کاندیداها در دانشگاه تهران در فضایی عادلانه به آگاهانه‌تر برگزار شدن انتخابات کمک کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، متن پیام سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در پی اعلام نتایج انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با شناخته شدن منتخب مردم در حالی به پایان رسید که راه ما را برای تحقق مطالبات بحق مردم ایران می‌خواند؛ راهی که در آن، وظیفه دانشگاهیان در کنار خواست و اراده دولتمردان در زمینه فراخ‌سازی صحنه و ارتقای سطح مشارکت آحاد مردم برای ساخت ایران و حل مسائل کشور، واجد اهمیتی دوچندان می‌باشد.

رقم خوردن حماسه حضور باشکوه ایرانیان سرافراز در پای صندوق‌های رای و استفاده از حق تعیین سرنوشت که مایه عزت و سربلندی ایران زمین می‌باشد، بار دیگر روحیه ایران‌دوستی هم‌وطنانمان را به تصویر کشید. بدینوسیله این حماسه حضور را محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، منتخب مردم شریف ایران، جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان و یکایک نامزدهای حاضر در صحنه و حامیان ایشان که در رقم خوردن این حماسه نقش داشته‌اند، تبریک عرض می‌نمایم.

همچنین اهتمام ستاد انتخابات دانشگاه تهران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را که منجر به حضور همه کاندیداها در دانشگاه تهران و اعلام مواضع ایشان در حضور دانشگاهیان گشت و توانست فضایی عادلانه به منظور هر چه آگاهانه‌تر برگزار شدن انتخابات ایجاد نماید، ارج می‌نهم و از یکایک اعضای این ستاد اعم از فعالان دانشجویی از سلایق مختلف، دیگر تشکل‌های دانشگاهی و همچنین مسئولان فرهنگی دانشگاه و دست‌اندرکاران تلویزیون اینترنتی دانشگاه و اصحاب رسانه سپاسگزاری می‌نمایم.

همانگونه که انتظار می‌رفت، پس از اعلام نتایج انتخابات، شاهد برادری و الفت میان حامیان کاندیداها در فضای دانشگاه بوده و رفتار خردورزانه و رواداری حامیان نامزدهای محترم در دانشگاه، امید برای ساختن ایران با توان همه ایرانیان از علایق و سلایق مختلف را دوچندان می‌نماید.

با آرزوی سلامتی برای رهبر عزیزمان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و علو درجات رئیس‌جمهور شهید و شهدای خدمت، برای جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران از درگاه پروردگار متعال دعای خیر مسئلت نموده و آرزو می‌نمایم ایشان و دولت برگزیده‌شان، با پیروی از مکتب امام و رهبری و در سایه ولایتمداری و بهره‌گیری از نگاه علمی و سیستمی و استقرار حکمرانی متعالی بتوانند در راه شکوفایی ایران عزیز گام‌های اساسی بردارند و روزگاری پرشکوه‌تر از این برای ایرانیان در سرتاسر گیتی رقم زنند.

با عرض تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران باوفای ایشان، دست به دعا برمی‌داریم تا نگاه حضرت سیدالشهداء و جمیع شهدای اسلام بدرقه راه دولت برآمده از اراده ملت باشد.

سید محمد مقیمی
رئیس دانشگاه تهران
۱۶ تیر ماه ۱۴۰۳

انتهای پیام/

کد خبر: 1236044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =