سرلشکر موسوی: ارتش در تعامل با دولت چهاردهم آماده است

فرمانده کل ارتش در پیامی به رییس جمهور منتخب نوشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تعامل با حضرتعالی و دولت محترم آتی و استفاده از ظرفیت‌های متعدد ارتش مردمی در مسیر موفقیت ایشان آماده است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در پیامی ضمن تبریک انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان چهاردهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران نوشت: بار دیگر اراده ملت سرافراز ایران اسلامی بر حضور سرنوشت ساز و فراموش نشدنی در انتخاباتی پرشور تعلق گرفت و دوستداران نظام را شاد و دشمنان ایران را ناامید ساخت.

بیشتر بخوانید:

در دیدار مخبر با پزشکیان چه گذشت؟

در ادامه این پیام آمده است: برای وجود شریف چنین مردمی، سجده شکر بجای آورده و مشارکت شکوهمند مردم و انتخاب آن برادر گرانقدر، مردمی و ولایی را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

فرمانده کل ارتش در پیام خود آورده است: رجاء واثق داریم حضرتعالی به عنوان منتخب شایسته و معتمد مردم بصیر این نظام الهی، همسو با سیاست‌ها و راهبردهای حکیمانه و راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پرتو حمایت‌های مردم انقلابی و در ادامه راه نورانی شهیدان خلد آشیان و شهید جمهور حضرت آیت الله رییسی، برای احیای حقوق و شأن و آسایش هموطنان عالیقدر و ارتقاء عزت، انسجام و اقتدار ایران سربلند اسلامی از عنایات و الطاف حضرت باریتعالی مستفیض خواهید شد.

وی در پیام خود تاکید کرد: اینجانب آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در تعامل با حضرتعالی و دولت محترم آتی و استفاده از ظرفیت‌های متعدد و ارزشمند ارتش محبوب و مردمی در مسیر موفقیت رییس محترم و منتخب جمهور اعلام داشته و امید و اطمینان داریم منطبق بر اصول اجتناب ناپذیر قوی شدن و قوی ماندن، همچون سال‌های پیش در بازدارندگی دشمنان از هرگونه تعرض به استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی موفق خواهیم بود.

سرلشکر موسوی در پایان پیام خود از خدای متعال توفیقات روز افزون پزشکیان را در مسیر مقدس خدمت به مردم بزرگ و حماسه ساز ایران عزیز را خواستار شد.

کد خبر: 1236058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =