با مافیای گوشت قرمز در استان برخورد قاطع خواهیم کرد

استاندار خوزستان اظهار کرد: هرکیلوگرم گوشت گوساله در استان پنج میلیون و ۷۰۰ هزار ریال است که نسبت به سایر استان‌های کشور تا ۵۰۰ هزار ریال گران‌تر است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خوزستان، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان روز چهارشنبه ۲۰ تیرماه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان در سرسرای استانداری، گفت: تامین داروی مورد نیاز با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری مراسم اربعین حسینی باید در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

وی با اشاره به وضعیت بیماری تب دانگ در خوزستان اظهار کرد: یک خوزستانی در سفر به کشور امارات به بیماری تب دانگ ( بیماری قابل انتقال از پشه آئدس) مبتلا شده بود.

حسینی محراب ادامه داد: فرد مبتلا در شیراز به بیمارستان مراجعه کرد که برای ادامه درمان و یا قرنطینه به استان خود (خوزستان) منتقل شد.

استاندار خوزستان تاکید کرد: باید تمامی اقدامات پیشگیری از این بیماری در استان از سوی دستگاه‌های متولی و بهداشت انجام شود.

وی اضافه کرد: طبق اعلام بهداشت، محل زندگی این پشه، گنداب‌ها، لاستیک و زباله‌ها است و حتما باید اقدامات لازم در استان برای پیشگیری از بروز این بیماری انجام شود.

استاندار خوزستان در ادامه این نشست با اشاره به گرمای بی سابقه در اهواز و استان بیان کرد: طی ۵۰ سال گذشته در خردادماه اهواز چنین گرمای شدیدی را تجربه نکرده است.

وی گفت: برای جلوگیری از هرگونه قطعی برق دستگاه‌ها، شرکت‌ها و خانوارها نهایت همکاری را در صرفه جویی برق داشته باشند.

حسینی محراب تاکید کرد: ضروری است با توجه به گرمای شدید در اهواز و برخی مناطق استان از ظرفیت برق استان‌های سردسیر استفاده شود، همانگونه که خوزستان در فصل سرما برای تامین گاز این مناطق مشارکت و همکاری دارد.

استاندار خوزستان ادامه داد: سازمان آب و برق استان و شرکت‌های تابعه باید برای افزایش بار و سهمیه برق استان از وزارتخانه پیگیری کنند.

وی گفت: طبق آخرین قیمت اعلام شده، هرکیلوگرم گوشت گوساله در استان پنج میلیون و ۷۰۰ هزار ریال است که نسبت به سایر استان‌های کشور تا ۵۰۰ هزار ریال گران‌تر است.

استاندار خوزستان بیان کرد: این وضعیت نشان دهنده مدیریت ضعیف در تامین و قیمت‌گذاری این کالا در بازار استان است.

حسینی محراب با بیان اینکه باید از ایجاد مافیای گوشت قرمز در استان جوگیری شود اظهار کرد: باید با جدیت از افزایش قیمت کالا در استان جلوگیری شود.

خبرنگار: مائده سعدی

انتهای خبر/

کد خبر: 1236413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =