تخفیف ۲۵ درصدی خدمات آموزشی جهاددانشگاهی در کشور

به مناسبت ۴۴ سالگی نهاد انقلابی جهاددانشگاهی، معاونت آموزش و کارآفرینی این نهاد برای تمامی خدمات آموزشی خود در مراکز سراسر کشور این نهاد، تخفیف ۲۵ درصدی ارائه می‌کند

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی معاونت آموزش و کارآفرینی این نهاد برای تمامی خدمات آموزشی خود در مراکز آموزشی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی سراسر کشور تخفیف ۲۵ درصدی در نظر گرفته است.

بر اساس معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی، علاقه‌مندان از تاریخ ۶ مردادماه تا ۲۰ مردادماه (به مدت دو هفته) فرصت دارند تا از این امکان استفاده کرده و در دوره‌های آموزشی مختلف این مراکز شرکت کنند.

نهاد انقلابی جهاددانشگاهی، سابقه‌ای ۴۴ ساله در رصد مسائل و چالش‌های کشور و حل آن با اعتماد به توان متخصصان داخلی و تولید فناوری‌های پیشرفته موردنیاز دارد و امروز عموم مردم ایران اسلامی، می‌توانند از دستاوردهای آن در حوزه‌های پزشکی، مهندسی و کشاورزی تا ارائه آموزش‌های تخصصی و اقدامات فرهنگی بهره‌مند شوند.

حوزه آموزش و کارآفرینی در جهاددانشگاهی نگاهی کاربردی به مهارت‌آموزی و نیز آموزش توانمندی‌های به‌ دست‌ آمده از کسب فناوری‌ها در این نهاد دارد. دوره‌ها و سطوح آموزشی در این نهاد بسیار متنوع است و هر یک، مخاطبان خاص خود را دارد. آموزش عالی، آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت، آموزش کارکنان دولت، آموزش‌های مجازی و از راه دور، آموزش‌های بین‌المللی از جمله مواردی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

تعداد کل مراکز آموزشی کوتاه مدت جهاددانشگاهی ۱۵۵ مرکز در ۸۷ شهر است که با بیش از ۲ هزار دوره‌های آموزشی فعال، سالانه بالغ بر ۷۵۰ هزار نفر از آنها استفاده می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1237757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =