انهدام باند جعل اسناد در غرب تهران

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری اعضای باند جعل اسناد ملکی در غرب پایتخت خبر داد و گفت: متهمان با شناسایی املاک و با توسل به روش‌های فریبکارانه ازجمله تنظیم مبایعه‌نامه و درخواست تنظیم سند، اقدام به فروش ملک کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ فضل‌الله سواری پور با اشاره به انهدام باند جعل اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده‌هایی مبنی بر سندسازی ملکی در غرب استان تهران، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که متهمان با شناسایی املاکی که مالکان در محل حضور نداشته و یا خارج از کشور هستند، با توسل به روش‌های فریبکارانه ازجمله تنظیم مبایعه‌نامه و درخواست تنظیم سند، اقدام به فروش ملک کرده بودند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: در ادامه با انجام اقدامات فنی و پلیسی، ۳ نفر از متهمان اصلی پرونده در شهریار دستگیر شدند که اعضای این باند در بازجوئی‌های تخصصی به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ سواری پور در پایان با اشاره به کشف جعل و کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی از متهمان، به شهروندان خاطرنشان کرد: برای معاملات به بنگاه‌های املاک معتبر و دفترهای مجاز مراجعه و قبل از هر معامله حتماً اصالت اسناد را از مرکزی که آن سند را صادر کرده، استعلام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1237758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =