ماجرای قتل دوم پسر جوان در ۱۸ سالگی

رییس پلیس آگاهی شرق استان تهران از دستگیری قاتل ۱۸ ساله در پیشوا خبر داد و گفت: این فرد دو نفر را در ورامین به قتل رسانده و دو نفر دیگر را با چاقو مجروح کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ سرهنگ کارآگاه حسین یار احمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیر ماه سال ۱۴۰۰ پس از وقوع قتل جوانی ۲۰ ساله در یکی از محلات شهر ورامین، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید؛

قتل دختر جوان با چاقو توسط پدر در تهران

وی ادامه داد: قاتل پس از ارتکاب به قتل از صحنه جرم متواری و هیچ گونه سرنخی از خود به جای نگذاشته بود اما با هماهنگی قضائی تعداد ۱۶ نفر از مرتبطین و افرادی که در فراری دادن متهم مساعدت داشته‌اند دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران افزود: این در حالی است، که وی مجدد در تیر ماه سال ۱۴۰۳ در ورامین مرتکب قتل شد، این موضوع کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی را بر آن داشت که با حساسیت بیشتری به موضوع رسیدگی و به رابطه قتل اول در سال ۱۴۰۰ و قتل دوم در سال ۱۴۰۳ و شناسایی قاتل پی ببرند.

وی گفت: در نهایت با انجام کارهای اطلاعاتی و عملیاتی شبانه روزی و به کارگیری شیوه‌های نوین و روز پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری در شهرستان پیشوا شدند و پس از اعزام به این شهر و هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی، طی عملیاتی منجسم و مقتدرانه موفق به دستگیری قاتل فراری شدند.

یار احمدی با اشاره به دستگیری فرد قاتل ۱۸ ساله و اعتراف وی به ارتکاب دو فقره قتل در ورامین، گفت: این شخص در تحقیقات عنوان کرد در درگیری لفظی و آنی با مقتولان آنها را با ضربات چاقو به قتل رسانیده و سپس متواری شده و همچنین دو نفر دیگه را با چاقو مجروح کرده است.

وی در پایان بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی معرفی و با قرار بازداشت موقت راهی زندان شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1238689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =