اجرای حکم قصاص قاتل شهید مدافع امنیت "نادر بیرامی"

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از اجرای حکم قصاص قاتل شهید مدافع امنیت سرهنگ پاسدار نادر بیرامی خبرداد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز از کرمانشاه، حمید رضا کریمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه روز سه‌شنبه(۱۶ مرداد) با اعلام این خبر، در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در آبان سال ۱۴۰۱ در جریان یکی از تجمعات غیرقانونی در شهرستان صحنه عده‌ای با شعارهای هنجارشکنانه این تجمع را به حاشیه و اغتشاش کشاندند و زمینه درگیری با نیروهای حافظ امنیت را به وجود آوردند.

وی افزود: در این درگیری سرهنگ "نادر بیرامی" که برای ایجاد امنیت و حفظ نظم در محل حضور داشتند، بدون اینکه حتی از سلاح استفاده کنند مورد حمله افرادی قرار گرفتند و با ضربات چاقو به شهادت رسیدند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه ادامه داد: ضاربین شهید بیرامی مسئول اطلاعات سپاه پاسداران شهرستان صحنه، پس از شناسایی دستگیر و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شد.

کریمی در پایان تصریح کرد: با تشکیل پرونده قضایی، پس از تحقیقات قانونی و تائید شهادت ایشان با ضربات وارده توسط سلاح سرد از سوی پزشکی قانونی براین اساس اقدام به صدور رای شده و پس از طی تشریفات قانونی و قطعیت رای حکم قصاص نفس قاتل این شهید بزرگوار صبح امروز(سه‌شنبه، ۱۶ مردادماه) در محل زندان مرکزی کرمانشاه به مرحله اجرا درآمد.

خبرنگار: فرهاد غلامی

انتهای خبر/

کد خبر: 1239230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =