خبر خوش وزیر بهداشت به پرستاران

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: «بخش اول مطالبات به حق پرستاران به دانشگاه‌های علوم پزشکی پرداخت شده است و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی باید در اسرع وقت این مطالبات را پرداخت کنند.»

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ دکتر محمدرضا ظفرقندی در حاشیه آیین تکریم و معارفه وزیر بهداشت که با حضور رییس جمهور دولت چهاردهم صبح امروز (سه شنبه) ۶ شهریور در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: محور توسعه یک کشور، انسان سالم است و باید سلامت جامعه را تامین کنیم.

بیشتر بخوانید:

اعتصاب و اعتراض گسترده پرستاران در شهرهای مختلف / وعده‌های تلنبار شده آتش زیر خاکستر را دوباره شعله‌ور کرد

دکتر محمدرضا ظفرقندی در حاشیه آیین تکریم و معارفه وزیر بهداشت که صبح سه‌شنبه، ۶ شهریور با حضور رییس‌جمهور در وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: محور توسعه یک کشور، انسان سالم است و باید سلامت جامعه را تامین کنیم.

وی گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در چند روز اخیر به نتایج خوبی رسیده‌ایم؛ روز دوشنبه (۵ شهریور) جلسه‌ای در سازمان برنامه و بودجه با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد. بخش اول جبران مطالبات جامعه پرستاری دیروز و امروز ( ۵ و ۶ شهریور) به دانشگاه‌های علوم پزشکی پرداخت شده و روسای دانشگاه‌های علوم‌پزشکی بایداین مطالبات را در اسرع وقت به پرستاران پرداخت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =