استقبال گسترده دانشجویان از رشته‌های ورزشی

در گفت‌وگو با مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه، داداش‌زاده از استقبال بالای دانشجویان از رشته‌های ورزشی همچون تکواندو، بسکتبال، والیبال، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از آذربایجان غربی، صابر داداش‌زاده، مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به چالش نبود رختکن مناسب در سالن ورزشی، گفت: به جای رختکن، کمدهای چهار طبقه‌ای در نظر گرفته شده است که دانشجویان می‌توانند وسایل شخصی خود را در آن‌ها قرار دهند. این اقدام به توصیه حراست و به منظور افزایش امنیت انجام شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فارغ‌التحصیلان رشته تربیت بدنی می‌توانند با مدرک دانشگاهی در مراکز دولتی و غیردولتی مشغول به کار شوند، گفت: تمام دانشگاه‌ها رشته تربیت بدنی دارند و با توجه به واحدهای درسی، فارغ‌التحصیلان این رشته می‌توانند در تمامی مراکز دولتی و غیردولتی از جمله آموزش و پرورش و سایر ارگان‌ها مشغول به کار شوند.

وی در خصوص استفاده از امکانات ورزشی برای دانشجویان رشته‌های غیرورزشی، اظهار داشت: به دستور ریاست دانشگاه و معاونت فرهنگی دانشجویی، زمان‌های مشخصی برای استفاده دانشجویان رشته‌های انجمنی از امکانات ورزشی در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب، تمامی دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند از امکاناتی همچون والیبال، بدمینتون، تنیس روی میز و فوتبال دستی استفاده کنند.

داداش‌زاده همچنین از استقبال بالای دانشجویان از رشته‌های ورزشی همچون تکواندو، بسکتبال، والیبال، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی خبر داد.

خبرنگار: حدیث قادری

انتهای خبر/

کد خبر: 1241851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =