کمیسیون ماده ۱۲ آذربایجان غربی به تخلفات ۴۷ شرکت حمل و نقل رسیدگی کرد

رئیس کل اداره بازرسی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت و گوی اخیر با خبرنگار ایسکانیوز از ارزیابی و رسیدگی به شکایات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی، از رسیدگی به تخلفات ۴۷ شرکت حمل و نقل جاده‌ای استان در کمیسیون ماده ۱۲ طی دو ماه اخیر خبر داد.

به گفته‌ی امیر عشقی، در جلسات این کمیسیون که در مرداد و شهریور ماه برگزار شده، به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافربری رسیدگی شده است. همچنین، در راستای اجرای ماده ۱۲ و رسیدگی به تخلفات رانندگان، ۴ جلسه کمیسیون دیگر برگزار شده که منجر به تعطیلی ۴ شرکت حمل و نقل شده است.

وی افزود: در این جلسات، برای شرکت‌هایی که تخلفات حمل و نقلی داشته‌اند، براساس نوع تخلف و تکرار آن، جرایم مالی پیش‌بینی شده در قانون در نظر گرفته شده و آرا مربوطه ابلاغ شده است.

عشقی با اشاره به اینکه بیشتر تخلفات صورت گرفته در خصوص صدور بارنامه‌های صوری بوده، توضیح داد: با توجه به داده‌های سیستم داپ، بارنامه صادره برای هر خودرو باید با مبدا و مقصد درج شده در بارنامه یا صورت وضعیت مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت، دوربین‌های نظارتی مستقر در جاده‌ها صوری بودن بارنامه را تایید و گزارش می‌کنند.

رئیس کل اداره بازرسی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی، ارزیابی و رسیدگی به شکایات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح خدمات قابل ارائه به کاربران بخش حمل و نقل جاده‌ای و رضایت آن‌ها، گفت: اداره کل بر فعالیت‌های بخش حمل و نقل جاده‌ای نظارت مستمر دارد و سامانه تلفنی ۱۴۱ برای دریافت نظرها، پیشنهادات و شکایت‌های مردم ایجاد شده است.

خبرنگار: سامان رزمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1242873

وب گردی

وب گردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =