علیرضا فغانی: بخشی از پاداش هایمان را از تاج دریافت نکرده ایم/ فدراسیون فوتبال برنامه ای برای داوران ندارد/ دوست دارم در روسیه بهترین قضاوت را داشته باشم

داور بین المللی فوتبال ایران گفت: در حال حاضر مسوولان خودشان را به روز می دانند و برنامه ندارند تا از تجربیات من در مسابقات بین المللی که قضاوت کردم استفاده کنند و متاسفانه هیچ برنامه ریزی برای داوران در فوتبال وجود ندارد.

علیرضا فغانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: البته این انتخاب نهایی نیست و فقط از داوران برای حضور در کلاس دعوت شده است. از انتخاب مسوولان فیفا تشکر می‌کنم این باعث شد انگیزه‌ام بیشتر شود البته هنوز هیچ چیزی تمام نشده و دو کلاس تا حضور در جام جهانی باقی مانده است.


وی افزود: همانطور که گفتم هنوز چیزی تمام نشده و در فرصت باقیمانده بیشترین تلاشم را خواهم کرد تا نماینده موفقی برای کشورم باشم. امیدوارم در جام جهانی نیز بتوانم قضاوت خوبی داشته باشم و تا مراحل پایانی پیش بروم و عازم روسیه شوم.

فغانی با اشاره به کمک های مردمی به غرب کشور اظهار داشت: بابت این موضوع خیلی ناراحت شدیم. به مردم استان کرمانشاه بابت این ضایعه تسلیت می‌گویم.اما مهم اینجا است که خوشبختانه مملکت ما از نظر مالی آنقدر غنی هست که مشکل مالی نداشته باشیم ولی همیشه دست به دامان مردم می‌شویم. امیدوارم مسوولان دولت رسیدگی بیشتری دراین خصوص انجام بدهند.

داور بین المللی فوتبال ایران تاکید کرد: به همراه کمک داوران ایرانی فینال المپیک را سوت زدیم اما هنوز بخش بیشتری از پاداشمان را از فدراسیون فوتبال دریافت نکرده ایم.در کل فدراسیون فوتبال برنامه ریزی برای داوران ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مسوولان خودشان را به روز می دانند و برنامه ندارند تا از تجربیات من در مسابقات بین المللی که قضاوت کردم استفاده کنند و متاسفانه هیچ برنامه ریزی برای داوران در فوتبال وجود ندارد.

600

کد خبر: 872684

وب گردی

وب گردی