حضور فعال دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار

دانشگاه آزاد اسلامی با ۳۰۰ محصول پژوهشی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار حضوری فعال دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار همزمان با هفته پژوهش و فناوری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است. دانشگاه آزاد اسلامی با ارائه ۳۰۰ محصول پژوهشی و فناوری در این نمایشگاه حضوری فعال دارد.

واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ۱۰۰۰ محصول را برای عرضه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار معرفی کرده بودند که به دلیل کمبود فضا، تنها ۳۰۰ محصول انتخاب و در این نمایشگاه ارائه شد. محصولات واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که در این نمایشگاه به معرض نمایش درآمده‌اند، دارای ویژگی هایی ازجمله فناوری بالا، آماده ورود به بازار، تجاری شده و... است.

۳۱ استان دانشگاه آزاد اسلامی، ۲ واحد جامع (علوم و تحقیقات و نجف‌آباد)، معاونت آموزش های عمومی و مهارتی، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، واحد الکترونیکی، پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار دارای غرفه بوده و محصولات خود را در معرض نمایش عموم قرار داده‌اند.

بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار که از تاریخ ۱۹ آذرماه آغاز شده و تا ۲۲ آذرماه ادامه دارد، برای عموم آزاد است و علاقمندان می توانند برای بازدید از غرفه های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و محصولات پژوهشی و فناوری این دانشگاه به سالن شماره ۵ نمایشگاه بین المللی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1163291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =