قهرمانی تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در مسابقات منطقه ۹

مسابقات فوتسال کارکنان و اعضای هیات علمی منطقه ۹ در بخش آقایان با شرکت ۵ تیم به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار و با کسب عنوان قهرمانی تیم واحد کرج به پایان رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مسابقات فوتسال کارکنان و اعضای هیات علمی منطقه ۹ در بخش آقایان با شرکت ۵ تیم به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار و با کسب عنوان قهرمانی تیم واحد کرج به پایان رسید. در این مسابقات که از روز پنجشنبه به مدت سه روز و  به همت اداره ورزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در سالن ورزشی امینی این دانشگاه برگزار شد؛ تیم واحد کرج به مقام قهرمانی دست پیدا کرد. تیم واحد قزوین به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم واحد زنجان عنوان سوم را از آن خود کرد.

کسب ۴ عنوان برگزیده کشوری در هفتمین جشنواره ملی ایثار

بنا بر این گزارش، تیم کرج در بازی اول خود با نتیجه ۴ بر ۱ تیم بر واحد بوئین زهرا غلبه کرد. در بازی دوم با نتیجه ۸ بر صفر تیم واحد تاکستان را با شکست مواجه کرد. در بازی سوم تیم کرج با نتیجه ۴ بر ۲ برابر تیم زنجان به برتری رسید. و در بازی آخر تیم کرج با نتیجه یک بر صفر برابر تیم قزوین به پیروزی رسید و با ۴ برد و ۱۲ امتیاز و با اقتدار کامل به مقام قهرمانی مسابقات دست پیدا کرد.

شایان ذکر است در تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نفراتی هم چون مهدی عباسی، حسین عبدالملکی، علی اکبر خانزاده، شهروز شهراسبی، سجاد بی باک، مجید سلطانی، سعید بی باک، مهدی موحدی پارسا، محمد سلیمان فلاح، هادی خزایی، سید احسان هاشمی و علی نجفی به عنوان بازیکن، عرفان خزایی به عنوان مربی و پوریا درویشی به عنوان سرپرست تیم کرج حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1174410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =