تفاهم‌نامه عملکردی واحدهای دانشگاه آزاد استان همدان ابلاغ شد

نسخه نهایی تفاهم نامه عملکردی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در شورای ادرای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان ابلاغ شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، هوشنگ مبارک آبادی سرپرست اداره نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی  در نشست شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی همدان و ابلاغ  نسخه نهایی تفاهم نامه عملکردی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: ارزیابی عملکرد و سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی براساس  شاخص های ارزیابی  علکرد  و مبتنی بر سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.

جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی همدان در سطح کشور قابل تقدیر است

وی افزود: اداره نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی خود را متعهد به تطبیق شاخص های ارزیابی عملکرد با شاخص های سند تحول و تعالی میداند و در این راستا ضمن مطالعات و بررسی های انجام شده تطبیق حداکثری با شاخص های سند تحول صورت گرفته و برخی شاخص های قابل ارزیابی نیز عیناً در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ لحاظ شده است.

مبارک آبادای افزود: خوشبختانه با تدوین سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی  مسیر هدفمند با راهبردهای معینی در راه تحقق اهداف تعالی و گسترش دانشگاه  مشخص شده است که با بهره گیری از آن و ارزیابی های مناسب می توان مسائل را مرتفع و وضعیت را ارتقاء داد.

این مقام مسئول با بیان اینکه سامانه های موجود نظیر آموزشیار و پژوهشیار، روند حرکتی واحدها را شفاف و نظارت ها را آسان تر کرده است، عنوان کرد: باید با منابع، آمار و اطلاعات استخراج شده، روند امور اصلاح و با فعالیت و کنش های کوتاه مدت، رضایتمندی بیشتر را ایجاد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه نسخه نهایی تفاهم نامه عملکردی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان تنظیم و تدوین شده است، اظهار کرد: تفاهم نامه عملکردی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در خصوص اجرای برنامه عملیاتی هر یک از واحدهای دانشگاهی استان منطبق با سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی است و از طریق معاون هماهنگی و برنامه ریزی استان به روسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان ابلاغ شده است.

ابوالفضل یدالهی اصلان افزود: ریل‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی برای ۵ سال آینده، تحقق دانشگاه مهارت‌محور است، این هدف‌گذاری ذیل سند تحول و تعالی این دانشگاه دنبال می‌شود و برای اجرای دقیق این سند طرح‌های مختلفی اجرا شده است. طرح‌هایی که بیش از گذشته بر حل مسائل و مشکلات استان و منطقه متمرکز هستند.

وی  تصریح کرد: خوشبختانه در سال گذشته با اقداماتی که در حوزه‌های مهارتی، پژوهش و فناوری، فرهنگی و دانشجویی، توسعه و مدیریت منابع، آموزش و تحصیلات تکمیلی انجام شد، از عهده هرآنچه که برای این امر در نظر گرفته شده بود، برآمده و توانستیم طبق برنامه‌ها عمل کنیم. ودر همه این حوزه‌ها استان همدان توانست رتبه سال گذشته خود را ارتقا دهد.

دبیرهیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت سال گذشته  در حوزه مهارتی از رتبه ۳۱ به رتبه اول ارتقاءپیداه کرده و در  حوزه پژوهش از ۱۶ به رتبه ۱۴، حوزه آموزش از رتبه ۱۵ به رتبه ۱۲، در حوزه توسعه با حفظ رتبه و عنوان ۶ کشوری کسب شده است. و استان همدان در مجموع این اقدامات و امتیازهای کسب‌شده‌ای که داشته، از رتبه ۱۵ کشوری در سال گذشته به رتبه ۴ در ارتقا داشته است. و امیداوریم اماسل نیز بتوانم در تمامی حوژه ها رشد چشمگیری داشته باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد واحد همدان درخصوص چگونگی اجرای طرح پویش در این واحد به‌عنوان یکی عوامل تاثیرگذار در حوزه مهارتی سند تحول، اظهار کرد:۲۵۰ نفر از دانشجویان در قالب طرح پویش در کارگاه‌های صنایع مختلف فعالیت  دارند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1177708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =