ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس افزایش می‌یابد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی استان هرمزگان از توسعه و افزایش ظرفیت خوابگاه های دانشجویی خبر داد و گفت: در سال گذشته ظرفیت خوابگاه های دانشجویی تا ۱۰۰ در صد افزایش داشت و باتوجه به تقاضای بالا؛ به دنبال توسعه خوابگاه برای بالا بردن ظرفیت هستیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد حسین رنجبر، که در ضیافت افطاری دانشگاه آزاد بندرعباس، در خوابگاه برادران به همت معاون فرهنگی و دانشجویی برگزار شد، حضور یافته بود، با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان، این ماه را ماه خودسازی، خودشناسی و خدا شناسی عنوان کرد و گفت: این ماه فرصتی نیکو برای تقویت بنیه دینی و استحکام بخشیدن به باورها و آموزه های دینی در کنار خودشناسی و خداشناسی است.

این مقام مسئول، دانشگاه را محل کسب علم و دانش در کنار یادگیری مهارت و تخصص برای حرکت به سمت کارآفرینی و تولید فناوری عنوان کرد و تاکید نمود: حرکت دانشگاه به سمت دانشگاههای نسل جدید، نیازمند دانشجویان پژوهش محور و کارآفرین است که شما عزیزان باید با انتخاب هدف متعالی و استراتژی راهبردی به این مهم دست یابید.

ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس افزایش می‌یابد

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، استفاده صحیح و مطلوب از امکانات و تجهیزات دانشگاهی را نشان فرهنگ بالای دانشجویان عنوان کرد و یادآور شد: تمام تجهیزات و امکانات موجود، حاصل هزینه هایی است که از شهریه دانشجویان برای خرید لوازم و تجهیزات برداشت شده و خوابگاه نیز به عنوان خانه و ماوای شماست و باید با برنامه ریزی صحیح و حفظ نظم و نظافت در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاههای استان هرمزگان نیز در این نشست، بهره گیری از روزهای پیش روی ماه رمضان را یک فرصت طلایی خواند و تاکید کرد: ماه رمضان به عنوان ماه مهمانی خدا، ماه خودسازی و ماه نزول و بهار قرآن است که باید فرصت را مغتنم شمارید  و از برکات و ثواب این ماه بی نظیر بهره های لازم را ببرید.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل پاکنژاد، دانشجویان را پرچمدار برنامه های دینی و فرهنگی خواند و بیان کرد: جوانان دانشجو باید با تاسی از ائمه اطهار (ع) و حرکت در مسیر آرمان های امام راحل(ره) و انقلاب، در تمدن سازی نوین اسلامی پیشگام و راهرو باشند.

وی دانشگاه را جایگاه رشد و گسترش اندیشه های انسانی و اسلامی خواند و افزود: تعلیم و تربیت دو مقوله به هم پیوسته هستند که باید دانشجویان گرامی به آن عنایت داشته باشند زیرا تعهد بدون علم و علم بدون تعهد هر دو آفتی است که می تواند انسان را به فساد و زوال بکشاند و  از یک انسان متعهد عالم به یک انسان لاابالی جاهل تنزل دهند.

در این نشست صمیمی، پاسخگویی به سوالات دانشجویان و ارائه راهکار برای  حل مشکلات خوابگاهی  از دیگر برنامه های این نشست بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1178185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =