الگوها، نمادها و لوگوها بازنمایی ذهن هنرمند از واقعیت است

به مناسبت روز جهانی گرافیک مراسم نکوداشت طراح گرافیک پیشگام ایران، مسعود سپهر با حضور ریاست دانشگاه، بزرگان گرافیک؛ ابراهیم حقیقی و بهرام کلهرنیا و حضور افتخاری نقاش برجسته علی خسروی، اعضای هیئت علمی و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دکتر علی سلطانی برگزار شد.

به گزارش گزوه دانشگاه ایسکانیوز، به مناسبت روز جهانی گرافیک مراسم نکوداشت طراح گرافیک پیشگام ایران، مسعود سپهر با حضور ریاست دانشگاه، بزرگان گرافیک؛ ابراهیم حقیقی و بهرام کلهرنیا و حضور افتخاری نقاش برجسته علی خسروی و اعضا هیئت علمی و  دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دکتر علی سلطانی برگزار شد.

حیات دانشگاه نیازمند تحول است/ دانشگاه باید توانایی حل مساله داشته باشد

محمدرضا دهقانی اشکذری، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی یزد ضمن خیر مقدم به اساتید گرافیک اعلام کرد: ما در دانشگاه معتقدیم که خروجی‌هایمان نه مدرک است، نه ثروت، نه شغل، خروجی‌های دانشگاه انسان‌های بالنده، سرآمد و کارآمد است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد اظهار کرد: نمادها یک جوشش درونی و طراحی آن کاری بسیار سخت می باشد. الگوها، نمادها و لوگوها باز نمایی ذهن هنرمند از بخشی از واقعیت است.

وی اظهار کرد: شهر یزد افتخار دارد که سرشار از نمادهایی است که بازتاب نور خداوندی است، شهری است که حکمت را در آن می بینیم، ترکیب آب، خاک و حکمت در ساختمان‌ها و بناهای آن قابل مشاهده است و در تک تک شهرهای ایران عزیزمان این افتخارات مانند ستاره‌های درخشان در آسمان هنر جهان مشاهده می‌کنیم.
وی ادامه داد: امروز در بزرگترین دانشگاه استان با بیش از ۲۲۰۰۰ دانشجو، دانش آموز، استاد و معلم بتوانیم خدمتی در پرورش هنرمندان دقیق بین، ریزبین و حکیم داشته باشیم.

کد خبر: 1179228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =