دبیر ستاد شاهد دانشگاه آزاد شهرکرد همیار منتخب طرح شاهد شد

عصمت رئیسی وانانی دبیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به عنوان همیار منتخب طرح شاهد تجلیل شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دومین همایش ملی تجلیل از معلمین، اساتید حوزه و دانشگاه و همیاران طرح شاهد با حضور دکتر امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رضا مراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش و دکتر حسن مسلمی نایینی رئیس جهاد دانشگاهی در سالن شهید چیت‌سازان مجتمع فرهنگی اردویی شهید باهنر تهران برگزار شد.

ارتقای سرآمدان علمی دانشگاه آزاد شهرکرد در سال ۱۴۰۲

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و در سی و هفتمین سال اجرای طرح شاهد از اساتید و همیاران برگزیده طرح شاهد در دستگاه های آموزشی برای دومین بار طی یک همایش ملی به صورت حضوری و همزمان در سراسر کشور به صورت وبینار از همیاران این طرح تجلیل شد.

در مراسمی که به صورت وبینار در بنیاد شهید شهرکرد برگزار شد؛ از عصمت رئیسی وانانی دبیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به عنوان همیار منتخب طرح شاهد در دومین همایش ملی تجلیل از اساتید و همیاران طرح شاهد با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1180880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =