معرفی برترین‌های اولین استارت‌آپ مهندسی پزشکی در دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: ۳ ایده برتر اولین اولین استارت‌آپ مهندسی پزشکی در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

روح‌الله یداللهی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اولین استارت‌آپ مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد که در این رویداد ۵۰ شرکت‌کننده از جمله دانشجویان، پژوهشگران،استادان و کارگزاران شرکت‌ها حضور داشتند.

به گفته وی، پس از ارزیابی اولیه، ۵ ایده برتر در قالب تیم‌های دانشجویی ۵ نفره تشکیل شدند و کار خود را زیر تحت نظر راهنما شروع کردند.

یداللهی تاکید کرد: تیم Uvean با ایده مطرح شده در ضمینه گندزدایی با اشعه ماوراء بنفش برنده مسابقه، تیم Noron Health با ایده ساعت مچی به عنوان تیم دوم و تیم الکترون با ایده ساخت لباس برای پیشگیری از زخم بستر عنوان سومی را از آن خود کردند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان واحد شهرکرد خاطرنشان کرد: ایده‌ها پس از ارائه در استارت آپ، رها نمی‌شوند و مرکز رشد دانشگاه، ایده‌های برتر را به سمت هسته‌های فناور راهنمایی می‌کند و تا قبل از تبدیل شدن به شرکت‌های دانش بنیان از نظر مالی و معنوی، حمایت می‌شوند.

وی گفت: مرکز رشد دانشگاه برای ایده‌های برتر، بوم کسب و کار تنظیم کرده که یک طرح توجیهی با قابلیت تجاری‌سازی است.

خبرنگار: سید آرمان میرابوالقاسمی دهکردی

انتهای پیام/

کد خبر: 1206199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =