تعالی بخشی در حوزه آموزش و مهارت با رویکرد حیات طیبه

معاون امور مدارس و دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با تاکید بر تعالی بخشی در حوزه آموزش و مهارت با رویکرد حیات طیبه ابراز امیدواری کرد: نسل جوانی که به ما سپرده شده است با تلاش و کوشش فراوان و برنامه‌ریزی صحیح آماده ورود به جامعه کنیم.

سیدعلی المدرسی معاون امور مدارس و دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و رئیس دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی در گردهمایی ساعیان آموزشی و پرورشی سما استان یزد، تعالی بخشی آموزشی را منوط به تلاش معلمین و کادر مدارس در همراهی حداکثری خانواده‌ها دانست و گفت: در دانشکده تعلیم و تربیت استان یزد ۱۶۰۰ نفر دانشجو در مجموعه آموزش ابتدایی، برنامه‌ریزی درسی، تکنولوژی آموزشی، علوم تربیتی و رشته‌های وابسته به علوم تربیتی مشغول به تحصیل می شوند.

المدرسی، پایان نامه های دانشجویی مقاطع ارشد را توام با کارهای پژوهشی و تولید محتوایی دانشجویان در عرصه دانست و گفت: دانشجویان باید واحدهای خود را در مدارس گذرانده و عملاً با کم و کیف مسائل و مشکلات دانش آموزان و نحوه کلاس داری آشنا شوند.

وی وظایف سرگروه‌های آموزشی را پیگیری مسائل در سطح استان و حوزه‌های آموزشی در پایه‌های مختلف برشمرد و اذعان کرد: جزئیات مرتبط با مباحث آموزشی در حوزه‌های مختلف کار شده و این اتفاق هم افزایی را در برخواهد داشت.

معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی یزد، مهارت را همزاد و همراه آموزش دانست و اعلام کرد: آنچه یاد می‌دهیم حیطه‌ای وسیع‌تر از آموزش است. برای جبران کمبود آموزش و یادگیری در ۲۰ سال گذشته سرگروه‌های مهارتی متناسب با سرگروه‌های آموزشی ایجاد شده است. هر کدام با تبحر و توانی که داشتند در این زمینه برنامه‌ریزی کردند پیداست برنامه پسرانه و دخترانه متفاوت و متناسب با شرایط روحی و جسمی آنها خواهد بود.

المدرسی با تاکید بر تعالی بخشی در حوزه آموزش و مهارت با رویکرد حیات طیبه ابراز امیدواری کرد: نسل جوانی که به ما سپرده شده است با تلاش و کوشش فراوان و برنامه‌ریزی صحیح آماده ورود به جامعه کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد تا نسل جوانی که به ما سپرده شده است با تلاش و کوشش فراوان و برنامه‌ریزی صحیح آماده ورود به جامعه کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1206457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =