اعمال محدودیت ترافیکی در محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از اعمال محدودیت ترافیکی در راه‌های منتهی به استان مازندران خبر داد و گفت: طبق این اقدام تردد از ظهر روز جمعه در محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال با محدودیت همراه است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علی زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی در جاده کرج-چالوس و محدودیت ترددها، گفت: به منظور کاهش بار ترافیکی و طبق روال هر هفته تردد در محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال محدوده استان البرز در روز جمعه مصادف با سوم آذر ماه با محدودیت همراه است.

بیشتر بخوانید:

چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی با اشاره به اینکه طبق این مهم تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ همان روز با محدودیت همراه است، اضافه کرد: محل اجرای این محدودیت ترافیکی از میدان امیر کبیر کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه تردد وسیله نقلیه از مرزن آباد استان مازندران به سمت کرج و تهران از ساعت ۱۶ همان روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد، یادآور شد: این قبیل اقدامات در راستای تسهیل تردد شهروندان و مسافران تعبیه می‌شود.

کد خبر: 1207786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =