نفرات برتر دومین المپیاد ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد تجلیل شدند

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد بجنورد از تجلیل ورزشکاران برتر دومین المپیاد درون واحدی این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آیین تجلیل از دانشجویان مدال آور دومین المپیاد ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی، معاون دانشجویی و فرهنگی واحد بجنورد و جمعی از استادان و مسئولان دانشگاه در سالن فرهیختگان دانشگاه برگزار شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد بجنورد در حاشیه آیین تجلیل از دانشجویان ورزشکار اظهار کرد: در دومین المپیاد ورزشی بیش از ۷۰۰ نفر از دانشجویان در ۱۶ رشته ورزشی با هم ربه رقابت پرداختند که تعداد استقبال از این المپیاد ورزشی نسبت به سال گذشته بسیار بیشتر بود.

عبدی خاطرنشان کرد: فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال، جودو، آمادگی جسمانی، بدمینتون، کشتی، شنا، شطرج، دوومیدانی و تنیس روی میز، کاراته، تکواندو و ژییمناستیک رشته های ورزشی بودند که برای این دوره از المپیاد برای شرکت دانشجویان ورزشکار در نظر گرفتیم که استقبال دانشجویان دختر با توجه به رشته های پرمتقاضی نسبت به شرکت کنندگان پسر بیشتر بود.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد بجنورد افزود: هدف از برگزاری این دوره از دومین المپیاد ورزشی ایجاد شور و نشاط و شرکت دانشجویان ورودی جدید در رشته های مختلف ورزشی بود تا بتوانیم در رشته های مختلف استعدادهای ورزشی را شناسایی کرده و دانشجویان را برای شرکت در تیم های منتخب واحد، منطقه و کشور آماده سازیم.

عضو هیات علمی واحد بجنورد ضمن اشاره به امکانات خوب ورزشی در واحد بجنورد بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد دارای بزرگ ترین و مجهزترین سالن های ورزشی در بین دانشگاه های استان خراسان شمالی است. این دانشگاه دارای سالن های تنیس روی میز، کشتی، فوتسال، والیبال، صخره نوردی، زمین چمن و مجهزترین آزمایشگاه فیزیولوژی استان خراسان شمالی است که در بیش از ۴ هزار مترمربع احداث شده است.

وی تصریح کرد: مسابقات در ۵ سالن تخصصی دانشگاه به مدت ۲۱ روز برگزار شد که منتخبان تیم ها و نفرات برتر مسابقات انفرادی و داوران و مسئولان برگزاری مسابقات با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تجلیل شدند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1209411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =