استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای زیبا سازی شهر

شهردار بندرعباس، توانمندی های دانشگاه آزاد را قابل تحسین خواند و گفت: ازبرنامه های آینده شهرداری استفاده از ظرفیت دانشجویان رشته های فنی و هنر برای زیبا سازی شهر بندرعباس است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهدی نوبانی در نشست با دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با اشاره به خدمات دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه علم و دانش، خود را یک دانش آموخته دانشگاه آزادی خواند و گفت: افتخارم این است که خود دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی هستم و دو مقطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد را در همین دانشگاه گذرانده ام و اکنون نیز به عنوان استاد حق التدریس با این دانشگاه همکاری دارم.

وی دانشجویان را سرمایه های بزرگ این شهر خواند و یادآور شد: بدون نیروی متخصص و کاردان امکان توسعه شهری وجود ندارد زیرا نیروی کاردان، متخصص و کارآزموده هست که می تواند به عنوان سرمایه های اصلی شهر، در توسعه همه جانبه همکاری کنند.

نوبانی، بکارگیری و استفاده از دانشجویان فعال فرهنگی و نخبگان علمی در حوزه های شهرسازی، عمرانی، معماری، نقاشی و سایر هنرهای زیبا را در طراحی مبلمان شهری و زیبا سازی شهر مورد تاکید قرار داد و افزود: از برنامه های مهم شهرداری در آینده نزدیک استفاده از پتانسیل و توانمندی دانشجویان در انجام پروژه های فرهنگی و هنری شهرداری بندرعباس است.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه سعی نموده ایم با استفاده از نظر مردم و کارشناسان خبره شهری، زیر ساخت های اصلی شهر را ارتقا دهیم و در همین راستا، طراحی و اجرای چندین تقاطع ناهموار، نوسازی ناوگان ترابری شهری، آسفالت معابر و خیابان های نو ساز، نو سازی بافت قدیم شهر و... از برنامه های در حال اجراست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز در این نشست ضمن قدردانی از حضور شهردار بندرعباس، جهت شرکت در جلسه پرسخ و پاسخ دانشجویی در راستای تنویر افکار عمومی گفت: مایه مباهات است که ایشان به عنوان الگوی خدمت گزاری که دراین نهاد علمی رشد یافته واکنون با پست پرمسئولیت شهرداری شهرزیبا، مستعد وساحلی بندرعباس پاسخگوی هم سنگریان مطالبه گرش دردانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس است.

استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای زیبا سازی شهر

محمد حسین رنجبربا استقبال ازطرح صمیمانه سئوالات ودغدغه های دانشجویان با مقامات شهری ودانشگاهی گفت : یکی ازتکالیفی که برعهده دانشجویان است مطالبه گری وطرح سئوال ازمسئولین است چراکه با به چالش کشیدن وطرح سئوال است که بارش افکارصورت می گیرد وایده های نوین وسازنده متولد می شوند وبامطالبه گری است که شاهد رشدوتوسعه همه جانبه درسطح ملی وبین المللی خواهیم بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان درپایان سخنان خود حمایت شهرداری از پروژه های عمرانی دانشگاه واستفاده ازحضوردانشجویان خلاق وهنرمند درزیباسازی شهر اظهار داشت: استفاده از پتانسیل طرفین در انجام پروژهای بزرگ از مواردی است که باید با انعقاد تفاعهم نامه همکاری با جدیت پیگیری و عملیاتی شود.

درپایان این نشست پرسش و پاسخ، ازدانشجویان برتر علمی، فرهنگی، ورزشی و... تجلیل شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1210264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =