تورهای بازدید از واحدهای برند دانشگاه آزاد برای انتقال تجربه برگزار شود

قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پیشنهاد میکنم تورهای بازدید برگزار شود و واحدهایی که در حوزه های مشخص برند هستند انتقال تجربیات صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی سروری مجد؛ قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی در اجلاس روسای واحدهای دانشگاهی غرب کشور که در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است؛ اظهار کرد: ویژگی جلسات اتحادیه این است که فرصت مباحثه وجود دارد و استانهای همجوار میتوانند علاوه بر هم افزایی، از تجربیات مشابه یکدیگر استفاده کنند. در برخی استانها آمایش بسیار خوب و تا ۹ درصد رشد جذب حداکثری داشتند و تلاش کردند.

بیشتر بخوانید:

تور مجازی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل راه اندازی شد

سروری مجد با اشاره به پیشرفت های کشت بافت رفسنجان و شهرک گلخانه ای گرگان افزود: اینها اتفاقاتی است که در دانشگاه آزاد رخ داده. پیشنهاد میکنم تورهای بازدید برگزار شود و واحدهایی که در حوزه های مشخص برند هستند انتقال تجربیات صورت بگیرد. مثلا در عسلویه راهیان پیشرفت فرصت خوبی است تا این شهر عظیم پالایشگاهی را روسای واحدها ببینند که تا چند سال پیش خاک بود و امروز دستاورد جمهوری اسلامی را ببینند. در اتحادیه غرب به روی این موضوع فکر شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ایده خوب در اصفهان در حوزه عفاف و حجاب اجرا شد و آن راه اندازی پردیس خواهران بود و یکی از امتیازات دانشگاه آزاد این است که به راحتی میتواند این واحدها را راه اندازی کند و واحد یادگار هم در شهرری دارد و رییس دانشگاه هم حمایت میکنند که مورد استقبال خانواده ها هم خواهد بود.

روسای واحدها اقدامات فرهنگی دانشگاه آزاد را در شوراهای استانی تبیین کنند 

فرهنگ؛ رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در اجلاس روسای واحدهای دانشگاهی غرب کشور که در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است؛ با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: ویژگی برگزاری این جلسات در تهران دسترسی آسان به مسوولین سازمان است. البته باید از ظرفیت همه استانها در برگزاری جلسات استفاده شود.  

نشستهای دوره ای با کارکنان و اعضای هیئت علمی واحدها برای بیان مطالبات برگزار شود
  
وی خاطرنشان کرد: ما به نسبت گذشته در شرایط بسیار خوبی از نظر مالی قرار داریم.نشستهای فصلی و دوره ای با کارکنان و اعضای هیئت علمی ضرورت دارد تا مطالبات خود را بیان کنند.

رییس مرکز حراست دانشگاه آزاد گفت: این تکلیف ماست و فعالیت های فرهنگی یک ستون است. مواضع علیه دانشگاه در این حوزه بسیار است که باید در حوزه تبیین کار کنیم و روسای واحدها باید اقدامات انجام شده را تبیین کنند. 

وی افزود: در خیلی‌ از استانها به هیچ وجه دغدغه پوشش و عفاف را نداریم چراکه بافت سنتی جامعه خودبه خود اجازه رفتار ناهنجار را نمیدهد. آخرین رصد و پایش آذرماه حاکی از کاهش ناهنجاری است. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1211569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =