موانع حقوقی و قانونی ساخت مدارس سما در مناطق مرزی برطرف شود

دبیرکل هیئت موسس دانشگاه آزاد گفت: دکتر ولایتی تاکید داشتند که ما می‌توانیم مدارس به ویژه مقطع متوسطه در مناطق مرزی داشته باشیم، در این راستا باید موانع حقوقی و قانونی آن را برطرف کرده و فرصت ایجاد کنیم. 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهدی نوید ادهم دبیرکل هیئت موسس دانشگاه آزاد در اجلاس روسای واحدهای دانشگاهی غرب کشور که در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است؛ اظهار کرد: راهبری کلان دانشگاه و دیپلماسی فرهنگی با سایر کشور از دغدغه های دکتر ولایتی است.

بیشتر بخوانید:

مدارس سما در نظام آموزشی جدید کد هویتی دریافت می کنند

وی ادامه داد: شورای راهبری فرهنگی را در این راستا در دانشگاه آزاد تشکیل دادیم و یک جلسه هم شورای امور بین الملل دانشگاه را برگزار کردیم و سیاست های کلان دانشگاه برنامه ریزی شد.

نوید ادهم خاطرنشان کرد: یکی از مباحث موضوع عراق و اقداماتی بود که باید انجام شود. استراتژی دانشگاه به دلایل مختلف این است که ما مناسبات و تعاملات فرهنگی با عراق را افزایش دهیم.

وی افزود: اگر واحدهای غرب قرار است فعال شوند بخشی از مشکل در امور بین الملل به بیرون دانشگاه بازمیگردد که امیدوارم در اینده نزدیک موانع برطرف شود.

نوید ادهم تصریح کرد: دکتر ولایتی تاکید داشتند که ما می‌توانیم مدارس به ویژه مقطع متوسطه در مناطق مرزی داشته باشیم، در این راستا باید موانع حقوقی و قانونی آن را برطرف کرده و فرصت ایجاد کنیم.

وی اضافه کرد: از منظر سیاست های کلان دانشگاه آزاد یکی از جاهایی که باید روی آن سرمایه گذاری کرده؛ عراق است که ما در دانشگاه آزاد باید در حوزه آموزشی و فرهنگی ورود کنیم و استراتژی هیئت موسس هم در حوزه دانشگاه و هم مدارس بر این پایه استوار است.
انتهای پیام/

کد خبر: 1211655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =