آیین رونمایی از مجموعه‌ ۴۰ جلدی «ره‌نامه» در دانشگاه آزاد بجنورد

مجموعه‌ ۴۰ جلدی «ره‌نامه» تازه‌ترین آثار انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظّم رهبری با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ آیین رونمایی از مجموعه‌ ۴۰ جلدی «ره‌نامه» تازه‌ترین آثار انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظّم رهبری با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در آیین افتتاحیه این مهم با بیان اینکه برخی از افراد همانند دریا می‌مانند، اظهار کرد: علامه مجلسی دریایی از معارف هستند که با همت بسیار بلند و اراده قوی توانستند در مباحث تاریخی و دینی کتاب‌های بسیاری بنویسند.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز دارای همین ویژگی هستند، اطلاعات و اندیشه‌های ایشان نیز می‌جوشد و در هر مناسبتی کاملاً به روز و بدیع سخن می‌گویند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی با اشاره به سخنان سید حسن نصرالله در خصوص مقام معظم رهبری، تصریح کرد: معظم الله را آنطور که باید معرفی نشده و شناخته نشدند که این یک ظلم است، بنابراین آیندگان متوجه می‌شوند که مقام که رهبری چه ظرفیت عظیم و مهمی در عرصه‌های مختلف هستند.

مجموعه ۴۰ جلدی«ره‌نامه»، جوان مؤمن، دانا و انقلابی را برای طی مسیر بلند و شکوهمند از خودسازی و جامعه‌پردازی به تمدن‌سازی و آمادگی برای ظهور همراهی می‌کند.

در حال حاضر ۴۰ عنوان از این چهل دفتر با عناوین: روشنفکری، فلسطین، بصیرت، نبوّت، امام خمینی(قدّس‌سّره)، رسانه و فضای مجازی، اسلام ناب و اسلام آمریکایی، دشمن‌شناسی، علم و فناوری، مهدویت، حوزه و روحانیت، کار و تلاش، هنر، سلامت و ورزش، ایمان، آزادی و استقلال، غرب شناسی، انقلاب اسلامی، جوان، همسرگزینی و همسرداری منتشر شده است.

کد خبر: 1212886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =