وزیر آموزش و پرورش بر ضرورت اجرای دقیق دستورالعمل‌های امتحانات دانش‌آموزان تاکید کرد

وزیر آموزش و پرورش بر اجرای صحیح و دقیق دستورالعمل‌های امتحانات و رعایت قوانین و ایجاد فضایی مناسب و آرام برای دانش آموزان تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رضا مراد صحرایی پیش از ظهر امروز و هم ‌زمان با ششمین روز امتحانات نهایی پایه دوازدهم، با حضور در یکی از مدارس واقع در منطقه ۱۲ شهر تهران از حوزه‌ برگزاری امتحانات نهایی بازدید و از نزدیک در جریان روند برگزاری امتحانات قرار گرفت و توصیه‌ها و دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد.

وزیرآموزش‌ و پرورش در این بازدید با برخی از عوامل اجرایی و همچنین تعدادی از دانش آموزان سخن گفت و ضمن بررسی نحوه برگزاری فرآیند امتحانات، بر اجرای صحیح و دقیق دستورالعمل‌های امتحانات و رعایت قوانین و ایجاد فضایی مناسب و آرام برای دانش آموزان تاکید کرد.

وی در این بازدید که در راستای نظارت مستمر و کیفیت‌بخشی به برگزاری امتحانات برگزار شد، ضمن اظهار رضایت از روند مطلوب برگزاری امتحانات و تشکر از زحمات مسئولین حوزه‌های آزمون در سراسر کشور اعلام کرد برای تقدیر از زحمات این عزیزان تقدیرنامه وزیر صادر و همچنین از سایر عوامل برگزاری آزمون به نحو شایسته تقدیر خواهد شد.

صحرایی همچنین با اشاره به تاثیر نمرات امتحانات در کنکور سراسری بر حفظ نظم، انضباط و رعایت مقررات و آئین نامه‌های امتحانات تاکید و فرآیند برگزاری امتحانات نهایی را از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش دانست که باید با دقت نظر و مسئولیت پذیری جدی در مورد آن صورت گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1232496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =