باند سارقان غیر بومی منزل در همدان منهدم شد

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری باند سارقان غیر بومی منزل و کشف ۹ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ کارآگاه علی اسد بیگی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقتهای متعدد منزل با این شیوه و شگرد که سارقان اغلب شبانه به خصوص در ایام پایانی هفته و در ساعات ۱۹۰۰ الی ۲۳۰۰ با شناسایی منازل آپارتمانی پس از اطمینان از خالی بودن از سکنه در فرصت مناسب با استفاده از ابزار آلات و ادوات از جمله دیلم و پیچ گوشتی وارد منزل شده و اقدام به سرقت طلاجات، وجه نقد و اشیاءکم حجم می‌کردند که با توجه به سریالی و باندی بودن سرقت ها موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی همدان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

سارق طلای کودکان به دام افتاد

رئیس پلیس آگاهی استان همدان افزود: پس از شناسایی متهمان در اقدامی غافلگیرانه نامبردگان حین تردد در مسیر اتوبان تهران قزوین متوقف و متهمان که ۳ نفر بودند، دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل شدند.

اسدبیگی افزود: از متهمان تحقیق که در مجموع به ۹ فقره سرقت منزل به ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد ریال با همدستی یکدیگر اعتراف نمودند.

وی عنوان کرد: سارقان با پرسه زدن در محل‌های سرقت و شناسایی منازل مورد نظر و اطمینان از خالی بودن آنها اقدام به تخریب درب منازل و سرقت اشیائ کم حجم می‌کردند.

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده با محوریت پلیس راهور این شهرستان خبر داد.

سرهنگ هادی پوررجب، در تشریح این خبر گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده توسط ماموران انتظامی پلیس راهور و یگان امداد و کلانتری ۱۱ اجرا شد.

وی در گفت: در این طرح تعداد ۸ دستگاه موتورسیکلت با ۱۰ نفر راکب موتور سوار که اقدام به مزاحمت برای شهروندان در ساعات پایانی شب می کردند دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

دستگیری باند ۴ نفره و کشف ۱۵ فقره سرقت در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری باند ۴ نفره سارقان باغات و کشف ۱۵ فقره سرقت باغات در همدان خبر داد.

سرهنگ هادی نجفی صالح در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باغات در سطح شهر همدان دستور کار ویژه ای جهت شناسایی و دستگیری سارقان صادر شد.

وی افزود: با انجام اقدامات خاص پلیسی توسط ماموران کلانتری" ۱۶ مدنی" و رصد تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته یک باند ۴ نفره در این خصوص شناسایی شدند که پس از هماهنگی قضائی هر ۴ نفر دستگیر و به کلانتری منتقل و پس از انجام تحقیقات فنی و پلیسی به ۱۵ فقره سرقت باغات اعتراف و هر ۴ نفر با حکم قضائی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان عنوان کرد: از همشهریان عزیز خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

دستگیری ۲۱متهم در طرح ارتقا امنیت محله محور در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور و دستگیری ۲۱متهم در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور در۳ روز گذشته سطح شهرستان خبرداد.

سرهنگ مصیب شاهملکی در این رابطه بیان کرد: در پی استمرار اجرای طرح های انتظامی و ترافیکی که با هدف ناامن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان انجام شد، یگان های انتظامی شهرستان با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح مربوطه طی ۳روز گذشته پرداختند.

وی افزود: علاوه بر کشف ۲فقره سرقت کابل برق و اماکن خصوصی و مقادیری انواع موادمخدر، ۳نفرقاچاقچی و ۵ نفر خرده فروش، ۵نفر معتاد و۸ نفر به دلیل ارتکاب به سایر جرائم دستگیر شدند که متهمان به مرجع قضائی و معتادان پس از غربالگری با همکاری دانشکده علوم پزشکی شهرستان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

سرهنگ شاهملکی از استمرار اجرای طرح ارتقاء فرهنگ شدآمدی در سطح معابر سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: تعداد۳ دستگاه خودرو و ۲۱دستگاه موتورسیکلت مزاحم و یا متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح های انتظامی، خواستار رعایت توصیه و هشدارهای پلیسی به منظور پیشگیری از بروز جرائم و رخدادهای انتظامی و همچنین اعلام موارد مشکوک از طریق فوریت پلیسی۱۱۰ شد.

انهدام باند۳نفره تهیه وتوزیع مواد مخدر در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از انهدام باند ۳نفره تهیه و توزیع موادمخدر و کشف حدود ۲ کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مصیب شاهملکی در تشریح این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری عوامل پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اشراف اطلاعاتی توانستند یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که در حال انتقال موادمخدر با یک دستگاه خودرو پراید از یکی از شهرستان های همجوار به اسدآباد بودند را، منهدم کنند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدرشهرستان با همکاری همکاران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کنترل محور کنگاور به اسدآباد توانستند خودروی شوتی حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک اقدام ضربتی آن را توقیف کنند.

سرهنگ شاهملکی بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی موفق به کشف مقدار یک کیلو و ۸۴۰ گرم تریاک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد عنوان کرد: در این عملیات ۳ قاچاقچی دستگیر، یک دستگاه خودرو سواری پراید توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1232749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =