طلای جهانی ثابت ماند

قیمت طلا امروز سه‌شنبه (۲ جولای) ثابت بود زیرا سرمایه‌گذاران منتظر نظرات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو و داده‌های مشاغل برای بینش بیشتر در مورد چشم‌انداز نرخ بهره بانک مرکزی ایالات‌متحده بودند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، هر اونس طلا در ۲۳۳۱ دلار و ۴۱ سنت ثابت بود. قیمت طلای آمریکا با ۰.۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۸۰ سنت رسید.

بیشتر بخوانید:

مسیر طلای جهانی تغییر می‌کند؟

کلوین وونگ، تحلیلگر ارشد بازار آسیا اقیانوسیه در Oanda گفت برای اینکه قیمت‌ها از محدوده فعلی عبور کنند، بازار باید نقاط ضعف بیشتری را ببیند که احتمال کاهش نرخ بهره را در ماه سپتامبر افزایش می‌دهد.

داده‌های روز دوشنبه نشان داد که تولیدات ایالات‌متحده در ماه ژوئن برای سومین ماه متوالی کاهش یافت، در حالی که کاهش قیمت‌های پرداختی کارخانه‌ها برای نهاده‌ها به پایین‌ترین سطح ۶ ماهه نشان داد که تورم می‌تواند همچنان کاهش یابد.

در حالی که شمش به عنوان پوشش تورمی در نظر گرفته می‌شود، نرخ‌های بالاتر هزینه فرصت نگهداری دارایی بدون بازده را افزایش می‌دهد.

طبق گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، نقره با ۰.۲ درصد کاهش به ۲۹.۳۸ دلار در هر اونس رسید، پلاتین تقریباً بدون تغییر در ۹۷۷ دلار ماند و پالادیوم با ۱.۲ درصد افزایش به ۹۸۳.۰۹ دلار رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =