قیمت دام زنده در آستانه محرم شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳

رئیس شورای تامین‌کنندگان دام متوسط قیمت کنونی هرکیلو دام سبک با وزن بالای ۴۵ کیلو در سطح کشور را ۲۷۵ تا ۲۸۵ هزارتومان اعلام کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، منصور پوریان، گفت: در آستانه محرم، گوشت منجمد وارداتی به وفور موجود است و همواره در سطح گسترده توزیع می شود.

بیشتر بخوانید:

قیمت روز گوشت قرمز و مرغ پنجشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۳

او با بیان اینکه مقادیر زیادی گوشت در گمرکات کشور افزود: با توجه به روند مستمر واردات از ذخایر مناسبی در بخش گوشت گوساله و گوسفند برخوردار هستیم.

پوریان ادامه داد: بنابر آمار میزان عرضه گوشت های تنظیم بازار اعم از منجمد و گرم وارداتی نسبت به تقاضا ۱۷ درصد افزایش داشته است.

رئیس شورای تامین کنندگان دام متوسط قیمت هرکیلو دام با وزن بالای ۴۵ کیلو در سطح کشور را ۲۷۵ تا ۲۸۵ هزارتومان و دام سنگین ۱۸۰ هزارتومان اعلام کرد و افزود: بنابر آمار ۴.۵ تا ۵ میلیون راس دام سبک و ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزارراس دام سنگین آماده کشتار داریم که حداکثر تا پایان فصل تابستان باید کشتار شوند.

او از توزیع روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن گوشت گرم وارداتی با نرخ مصوب تنظیم بازار خبر داد و گفت: استمرار در عرضه و قیمت یکی از موفقیت های وزارت جهاد در حوزه تنظیم بازار است که منجر به کاهش قیمت و ایجاد رقابت در بازار شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =