اولین دوره آموزشی تربیت مربی معارف مهدویت هرمزگان آغاز شد

کلاس‌های آموزشی و حضوری اولین دوره تربیت مربی معارف مهدویت با حضور مسئولین و شرکت کنندگان دوره تربیت مربی معارف مهدویت، به طور رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، کلاس‌های آموزشی و حضوری اولین دوره تربیت مربی معارف مهدویت با حضور مسئولین و شرکت کنندگان دوره تربیت مربی معارف مهدویت، به طور رسمی آغاز به کار کرد.

دوره آموزشی تربیت مربی ۱۲۰ ساعته معارف مهدویت برای اولین بار در استان هرمزگان و با هدف تربیت، آموزش و توانمند سازی فعالان حوزه مهدویت به صورت تخصصی و با نظارت مرکز تخصصی بنیاد مهدویت کشور آغاز و با ارائه گواهی معتبر برای افراد شرکت کننده در دوره که موفق به کسب رتبه مطلوب پس از ۱۲۰ ساعت آموزش حضوری و مجازی در دوره می‌باشند اعطا می‌شود.

اعلامِ برگزاری این دوره برای اولین بار در استان با استقبال عموم علاقمندان از اقصی نقاط استان و با تحصیلات عالیه و مختلف روبه رو شد که پشت سر گذاشتن این دوره با موفقیت از سوی هرکدام از شرکت کنندگان منجر به توانمندسازی استان در امر آموزش در تمام شهرستان‌ها به جهت ترویج و آموزش تخصصی و معتبر اصول و مباحث مهدویت می‌باشد.

این دوره آموزشی شامل ۱۲۰ ساعت آموزش حضوری و مجازی و با حضور اساتید اعزامی از مرکز تخصصی مهدویت کشور می‌باشد که از صبح پنجشنبه ۱۱ مرداد ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور مسئولین بنیاد، نماینده ولی فقیه دراستان، مسئولین دستگاه‌ها و شرکت کنندگان به طور رسمی و طی ۴ روز آموزش حضوری به مدت ۳۲ ساعت در روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد و ۱۸ و ۱۹ مرداد ماه کارخود را شروع کرده است.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای خبر/

کد خبر: 1238866

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =