طوفان الاقصی| کشتار وحشیانه آوارگان فلسطینی حین اقامه نماز صبح

کشتار نمازگزاران فلسطینی در یک پناهگاه در نوار غزه و تداوم بمباران مناطق مسکونی در این باریکه از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، همزمان با تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه سراسر نوار غزه، بمباران یک مدرسه که به پناهگاه آوارگان فلسطینی در این باریکه تبدیل شده بود بیش از ۱۰۰ شهید و ده‌ها زخمی برجای گذاشته است.

بیشتربخوانید:

طوفان‌الاقصی| خان یونس زیر آتش سنگین اشغالگران / شهردار حیفا خواستار ذخیره آب و غذا شد

حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه مناطق مسکونی نوار غزه

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته ساختمان‌های مسکونی در غرب شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کرد.

جنگنده‌های این رژیم خانه‌های فلسطینی‌ها را در اردوگاه البریج واقع در مرکز نوار غزه بمباران کردند.

خبرنگار شبکه فلسطین الیوم نیز گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز اردوگاه‌های النصیرات و دیرالبلح را بمباران کردند.

در پی این حملات تاکنون دست کم هشت فلسطینی به شهادت رسیده و چندین تن دیگر زخمی شده‌اند.

جنگنده‌های متجاوز رژیم صهیونیستی مناطق شمالی نوار غزه را نیز بمباران کردند. در جریان هدف قرار گرفتن خانه‌های مسکونی در نزدیکی میدان الحلبی واقع در جبالیا در شمال غزه بیش از ۱۵ فلسطینی به شهادت رسیده و زخمی شدند.

آوارگان فلسطینی حین اقامه نماز صبح به خاک و خون افتادند

این در حالی است که جدیدترین جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه آوارگان فلسطینی بیش از ۱۰۰ شهید و ده‌ها زخمی برجای گذاشته است.

به گزارش شبکه المیادین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز یک مدرسه که پناهگاه آوارگان فلسطینی در محله الدرج واقع در شهر غزه بود بمباران کردند.

نهاد پدافند غیرعامل در نوار غزه نیز اعلام کرد که بمباران این مدرسه در مرکز شهر غزه تعداد زیادی شهید و زخمی برجای گذاشته است.

در همین راستا دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی با به خاک و خون کشیدن ساکنان مدرسه التابعین در غزه بیش از ۱۰۰ نفر را به شهادت رسانده و ده‌ها تن دیگر را زخمی کرده است.

این حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با اقامه نماز صبح در میان آوارگان فلسطینی صورت گرفت.

نهاد فلسطینی مذکور اعلام کرد که نیروهای امدادی به دلیل تعداد بالای شهدا و زخمی‌ها نتوانسته‌اند پیکرهای تمام شهدا را از زیر آوار حملات خارج کنند.

تهدیدی که تل آویو انتظارش را نداشته است

از سوی دیگر آسوشیتدپرس به تهدیدی اشاره کرد که رژیم صهیونیستی انتظارش را نداشته است.

به گزارش شبکه المیادین، آسوشیتدپرس گزارش داد که قدرت روزافزون پهپادهای حزب الله لبنان تهدیدی است که تل آویو انتظار آن را نداشته است.

روزنامه فایننشال تایمز نیز پیشتر گزارش داده بود که پهپادهای پرتاب شده توسط حزب الله، علیرغم تلاش‌های خستگی ناپذیر سامانه دفاعی رژیم صهیونیستی، باعث ویرانی گسترده در اکثر نقاط شمال اراضی اشغالی شده است.

در گزارش فایننشال تایمز اذعان شده است: یکی از مسائلی که تل آویو برای آن آمادگی نداشت، این بود که حزب الله به طور فعال سامانه دفاع هوایی و سیستم‌های شناسایی آن را هدف قرار دهد.

پیام‌های تهدیدآمیز به دست صهیونیست‌ها رسید؛ «دفن خواهید شد»

این در حالی است که پایگاه‌های اطلاع رسانی در رژیم صهیونیستی از ترس و وحشت گسترده شهرک نشینان صهیونیست خبر دادند.

به گزارش شبکه المیادین، پایگاه‌های اطلاع رسانی در رژیم صهیونیستی گزارش دادند که پیام‌های تهدیدآمیزی به دست صهیونیست‌های ساکن اراضی اشغالی رسیده است.

بر اساس این گزارش، در پیام‌های تهدیدآمیز مذکور نام صهیونیست‌ها و آدرس‌های آنها درج شده است.

در این پیام‌ها آمده است: طی روزهای آتی شما دفن خواهید شد.

موقعیت خطرناک بندر حیفا و محل استقرار انبارهای سوخت

این در حالی است که پایگاه رسانه‌ای المانیتور به خطرناک بودن موقعیت بندر حیفا واقع در اراضی اشغالی اشاره کرد.

به گزارش شبکه المیادین، پایگاه رسانه‌ای المانیتور گزارش داد که بندر حیفا واقع در اراضی اشغالی خود را برای حملات و بمباران آماده می‌کند.

در این گزارش آمده است، بندر حیفا دربرگیرنده بزرگترین پالایشگاه نفت و انبارهای سوخت در اراضی اشغالی است.

پیش از این شبکه «کان» تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پس از ارزیابی اوضاع، به ساکنان مناطق درگیری در جبهه شمال توصیه شده است تا اطلاع ثانوی در کنار پناهگاه‌ها و مراکز حفاظت شده باقی بمانند.

این شبکه صهیونیستی همچنین افزود که شهردار «حیفا» در شمال فلسطین اشغالی از ساکنان این شهر خواسته است تا حداقل برای شش روز مواد غذایی و آب کافی ذخیره کنند و در مناطق محافظت شده باقی بمانند.

کد خبر: 1239499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =