آغاز جمع‌آوری ۲۵۰نفر از معتادین متجاهر استان کرمانشاه در آستانه اربعین

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از آغاز طرح جمع‌آوری ۲۵۰نفر از معتادین متجاهر استان در آستانه اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، وحید مرادی سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه ظهر یکشنبه(۲۱ مرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز اظهار کرد: این ستاد در آستانه اربعین حسینی و ایام حضور زائران در استان کرمانشاه و در راستای ادامه طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر، از صبح امروز با همکاری برخی دستگاه‌ها اقدام به جمع‌آوری این معتادین کرده است.

وحید مرادی افزود: این طرح در راستای مسئولیت ستاد مبارزه با مواد مخدر در هرچه بهتر برگزار شدن مراسم پیاده روی اربعین حسینی و با هدف پاکسازی چهره استان کرمانشاه از معتادین متجاهر و پیشگیری از مشکلات احتمالی برای زوار در مواجهه با این افراد، در حال اجرا می‌باشد.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: در این طرح با پیگیری‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته، تعداد ۲۵۰ نفر از معتادین متجاهر استان با کمک پلیس مبارزه با مواد مخدر و اداره کل بهزیستی استان در حال جمع آوری است که عمده این افراد در حاشیه معابر اصلی مسیر عبور زائرین در استان کرمانشاه هستند.

وی در پایان اضافه کرد: این معتادین پس از جمع آوری، جهت درمان به مرکز ترک اعتیاد اجباری(ماده ۱۶) واقع در سراب نیلوفر منتقل خواهند شد و حداقل سه و حداکثر ۶ ماه در این مرکز تحت درمان خواهند بود.

خبرنگار: امید فلاحی

انتهای خبر/

کد خبر: 1239675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =