چهار کشته و ۱۰ مصدوم در انفجار واحد مسکونی در اسلام آبادغرب

عصر روز گذشته (یکشنبه)، حادثه انفجاری منجر به تخریب چند واحد مسکونی در شهر اسلام آبادغرب شد. حادثه‌ای که با کشته و مجروح شدن تعدادی همراه بود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در خصوص این حادثه و آخرین آمار کشته‌ها و مجروحین آن، گفت: ساعت حدود ۱۷ روز گذشته (یکشنبه، ۲۱ مرداد) بر اثر انفجاری که در یک منزل مسکونی در منطقه ولیعصر(عج) اسلام آبادغرب رخ داد، ۱۹ واحد مسکونی از پنج تا ۱۰۰ درصد آسیب دیدند که متاسفانه در این حادثه چهار نفر کشته و ۱۰ نفر هم مجروح شدند.

بیشتر بخوانید:

مصدومیت ۱۴ نفر در واژگونی مینی‌بوس در ملایر + عکس

وی با اشاره به پای کار بودن نیروهای جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی در این حادثه، گفت: ۵۰ نفر از نیروهای هلال‌احمر به همراه تجهیزات مورد نیاز در این عملیات پای کار بودند و اقدام به امدادرسانی کردند.

محمدی گفت: در این عملیات، افرادی که جان خود را از دست داده بودند، توسط نیروهای امدادی از زیرآوار بیرون کشیده شده و مجروحان حادثه هم با همکاری نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه این عملیات تا حدود ساعت ۲۲ شب ادامه داشت، گفت: علت انفجار توسط دستگاه‌های مربوطه در دست بررسی است.

به گزارش ایسنا، در این حادثه یک خانم و آقای مسن و یک خانم حدودا چهل ساله به همراه یک پسر بچه فوت شدند.

شرکت گاز استان هم اعلام کرده که دلیل این انفجار نشت گاز نبوده و بر اساس بررسی بعمل آمده و گزارشات نشت‌یابی موجود، هیچ‌گونه نشتی در شبکه‌های گازرسانی این محله وجود نداشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =