بورس تصاعدی شد / رشد ۱۴ هزار واحدی شاخص کل

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از ۶میلیارد و ۵۹۶میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۴هزار و ۵۲۸میلیارد تومان در بیش از ۱۱۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۴هزار و ۲۳۸واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۲هزار و ۳۵۷واحد قرار گرفت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از ۶میلیارد و ۵۹۶میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۴هزار و ۵۲۸میلیارد تومان در بیش از ۱۱۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۴هزار و ۲۳۸واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۲هزار و ۳۵۷واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

جزئیات پذیرش‌های جدید بورس کالا اعلام شد

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی فملی، فولاد و شستا شد و در مقابل نمادهای معاملاتی فخوز، اخابر و شیران با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۶۹۶میلیون ورقه به ارزش ۳هزار و ۲۲۵میلیارد تومان در ۱۰۰هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵۸واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۷۲۵واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی آریا، زاگرس و حسینا شد و در مقابل نمادهای معاملاتی فزر، کگهر و بپاس بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1240164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =